2 Nisan 2014 Çarşamba

Okudum:)

CARRIE GÜNLÜKLERİ/CANDACE BUSHNELL
Uzun zamandır blog tur harici kitap yorumu yapmıyordum sebebi lise son sınıf olmam ve 2 büyük sınava girecek olmamdı.Birini atlattım çok şükür sonuçları da güzel geldi.Bu arada okuyup yorumlamadığım çok kitap birikti onları kısa kısa yorumlamaya karar verdim. :)
 
Dizisinin ilk bölümleri yayınlandıktan sonra ablamın isteğiyle almıştık bu kitabı.Dizisi eğlenceliydi ancak kitap için aynısını söyleyemem.Okuyalı uzun zaman oldu ama kitabı zar zor bitirdiğimi gayet iyi hatırlıyorum.Bir kere karakterler hiç dizideki gibi değil.Kısacası hiçbir karakteri sevmedim desem daha doğru olur.Bence dizisi daha güzel merak edenler onu izlesin.Kitabı okumak için vakit kaybetmenize gerek kalmaz böylece.Kitabın baskısı çok güzel,ciltli ve içte kalan beyaz kapağı gerçekten hoş.
 
 
Bu baskısına bayıldım.Malesef yurtdışında.
 
 
Bu da dizideki Carrie :)

Hiç yorum yok: