12 Nisan 2014 Cumartesi

Cumartesi İlk 10: Aşık Olduğum Karakterler


Hadi itiraf edelim. Hepimizin kitaplarda hoşlandığı, aşık olduğu karakterler vardır. İşte bugün bu listeyi çıkarıyoruz. Aşık olduğumuz karakterleri. Özellikle belirtiyorum sadece 10 tane. Kolay gelsin

Sevgili optik yeni bir listeyle karşımızda.Çok zevkli olacağına eminim.:)
Başlıyorum:
1)Robb Stark-Taht Oyunları Serisi
3. kitabın sonunda günlerce yas tutmuşluğum vardır utanmasam siyah giyinip dolaşacaktım ortalıkta. ama yine de kalbimde bir numaradır kendisi.Hala Demir Tahta onun oturacağı umudu var kalbimde :(

2)Müntekim Gıcırbey-Korkma Ben Varım
Eğer bu kitabı okuduysanız bu adamın mektuplarını da biliyorsunuzdur.Sadece mektupları der ve susarım.
Şunu söylemeden geçemeyeceğim.Bi ara bu karaktere olan takıntım gıcık olduğum matematik öğretmeninin yaptığı sınavda optiğe ismimi müntekim gıcırbey olarak kodlamışlığıma sebep olmuştu. :D

3)Malachi-Mabet
Ah Malachi.Sevdiği kız için feda etmediği bir şey kalmadı.Kendisi kitaba aşık olma sebebim.

4)Warner-Bana Dokunma
Serinin her iki kitabını da bir günde okumamın sebebi.Warner için söyleyebilecek ne var ki.Tüm o kötülüğünün içindeki büyük aşkı.Juliette'yle diyalogları.Her şeyiyle müthiş bir karakter.

5)Çırak-Evrenin Ötesi
Aslında Çırak'a aşık olduğum söylenemez ama Amy'le ilişkilerine,yaşadıkları karşında verdiği olgun davranışlara hayranım diyebilirim.

6)Mr.Darcy-Aşk ve Gurur
Bu postu bitiremeden düşüp bayılacağım sanırım.Darcy diye bağırmak istiyorum sokaklarda.Filmini izledikten sonra kendimi kaybettiğim doğrudur.

7)Leon-Doğum Lekesi
Leon'da aynı Malachi gibi sevdiği için yapmadığı fedakarlık kalmamıştı kitapta.Ayrıca o ekmek sahnesi hala aklımda...

8)R-Sıcak Bedenler
Tamam bu bir zombi ama bu onun bir kalbi olmadığı anlamına gelmez.Bu zombinin bir müzik zevki bile var :) Tüm o plaklarıyla evi olan uçağıyla gönlümde yer etmiş bir karakterdir kendisi.

9)Chris-Küller
Okuyalı uzun zaman oldu ama hala hatırlıyorum.Bu karakter çok beyefendiydi o yüzden sevmiştim :)

10)Ash-Demir Kral
Nasıl atlamışım seni? Tüm o cool tavırlarınla .Buz prensi olmandan kaynaklanan soğukluğunla :)
Daha fazla konuşmayacağım tutmayın beni gidip ağlayacağım.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Demir kralı her yerde görüyordum. Ash ile ilgili yorumun beni daha da meraklendırdı.

Boş Defter dedi ki...

Mr. Darcy ever...forever!!!
Jane Austen kahramanlarından fevkaledenin fevkindeki EN favorim :))))

zehraツ dedi ki...

@kitap aşığı kesinlikle okumalısın o kitabı müthiş bir havası var :)

@boş defter benimde benimde :)