25 Nisan 2014 Cuma

Kitap Canavarları'nın 8.Blog Turu/Umut Bıçağı- Patrick Ness-Yurtdışı Kapakları




Hepinize merhaba :)
Yakında yorumunu da yapacağım çok güzel bir kitapla karşınızdayım.Yurtdışı kapaklarını inceliyorum.Keyifle okuyun :)
Bildiğiniz gibi yukarıdaki bizim kapağımız ben çok beğendim çünkü kitabın konusuyla uyumlu.Ayrıca eski kapaktan daha çekici ve güzel olmuş.


Bu eski kapak.


Sıra geldi yurtdışı kapaklarına.



Baskının güzelliğine bakarmısınız...


Buna bayıldım..


Farklı ülkelerden:
Hollanda
Het mes dat niet wijkt (Chaos trilogie #1)

İspanya
El cuchillo en la mano (El caos andante, #1)

Almanya
Die Flucht (Chaos Walking, #1)

Çek Cumhuriyeti
Hlas nože (Trilogie Chaos, #1)

İtalya
Il buco nel rumore

Letonya
Nazis, ko neatlaist (Haosa spēle, #1)

Fransa
La voix du couteau (Le chaos en marche, #1)

Çek Cumhuriyeti
Hlas nože (Chaos Walking, #1)

Fransa
La voix du couteau (Le chaos en marche, #1)

İsveç
Tystnaden i bruset

Portekiz
O Motivo (Chaos Walking, #1)

Çok fazla ülkede basılmış ben sadece birkaç örnek verdim.Bizim kapağımız ve amerikan kapakları diğerlerinden bir adım önde bence.

Eğer diğer canavarlar ne yapıyor diye merak ederseniz pragramımız :)


Facebook sayfamız:

Destekleri için delidoluya teşekkürler :)





Hiç yorum yok: