7 Nisan 2014 Pazartesi

Kuzey ve Güney / Elizabeth Gaskell / Kitap Canavarları 7. Blog Tur

























Kuzey ve Güney / Elizabeth Gaskell

7.blog turumuzda sıra bana geldi.:) Bu kitabın turunu aldığımızda çok sevinmiştim çünkü aşk ve gurur gibi bir şey bekliyordum açıkçası.Ama umduğumu pek bulamadım.Arka kapakta gerçekten büyük ustaların yorumları var bu kitap için.O zamanın şartları için mükemmel bir kitaptı herhalde.Ancak fazla uzun ya da bana mı öyle geldi bilmiyorum.Bir klasiği eleştirmek gerçekten haddim değil aslında ama gereğinden çok ayrıntı var kitapta.Sıkılmadım diyemeyeceğim malesef..
Birde kitap çok fazla dram içeriyor gerçekten ardı ardına insanların öldüğünü okuyoruz ki bu da bana biraz fazla geldi.Şimdi diyeceksiniz kitabın beğendiğim hiç mi yanı yok? Elbette var bir kere bu kitap sadece sonu için bile okunur.Eğer okursanız ne demek istediğimi anlarsınız son bir sayfayla yazar gönlümü aldı diyebilirim.Belki kitap biraz daha kısa olsaydı.Daha az ayrıntı içerseydi.Tüm o işçilerin sorunları,grevler vesaire bunlara kitapta bu kadar çok yer verilmeseydi çok seveceğimi düşünürdüm.Çünkü Margaret Hale geröektende güçlü bir karakter.Kitaptaa başından bir sürü şey geçiyor ancak hepsinin üstesinden başarıyla gelmeyi başarıyor.Kısacası Margaret'ı sevdim :)
Bu arada kitabın mini bir dizisi var en kısa zamanda onu da izlemeyi düşünüyorum.


Tur Takvimimiz:)

Bu kitap ayracına da bayıldım:)


İki kişiye Kuzey ve Güney hediye ediyoruz.Katılmak isterseniz:


ve şansınızı arttırmak için aşağıdaki seçenekleri de yapmayı unutmayın :)

a Rafflecopter giveaway



Teşekkür ederiz altın bilek :)

Hiç yorum yok: