27 Şubat 2013 Çarşamba

Yarım bıraktım:(




















ALTIN GALAKSİ/ISAAC ASIMOV

Bu kitabı yazar ayları çerçevesinde okumaya karar vermiştim.Isaac Asimov zaten okumayı çok istediğim bir yazardı bende sahafta bu kitabını görünce hemen aldım.Ama yanlış yapmışım çünkü kitap yazarın vakıf serisiyle alakalı bir kitap.Ya da bana öyle geldi ama kitabı okumakta çok zorlandım.Çünkü ortada sürekli hakkında hiç bir şey bilmediğim vakıftan,imparatorluktan bahsedip duruyorlardı.Bu yüzden üzülerek yarım bıraktım kitabı ama yanlış anlaşılmasın benim kitap seçimim yanlıştı eminim bir gün vakıf serisini okursam bu kitabı da seve seve okurum.

http://pinucciasbooks.blogspot.com/
Bu etkinliği sevgili Pınar düzenliyor katılmak isterseniz bloguna bir göz atın her ay farklı yazarlarla tanışabilme olanağı sağlıyor buradan teşekkür ediyorum ona:)
Hepinize bol kitaplı günler:):)


Hiç yorum yok: