7 Şubat 2013 Perşembe

Liebster Blog Award




Büyülüayraç blogunun sahibi berfin beni mimlemiş:) Tekrar teşekkür ediyorum:)
sorulara gelirsek:
1) Bir kitapta aradığın özellikler neler?
Öncelikle kitabın konusunun güzel olması benim ilgimi çekmesi.Çeviriyse çevirinin güzel olması vs..

2. Burcunuz nedir?
Kova:)

3. Okuduğun en eğlenceli kitap hangisiydi?
Aklıma ilk gelen ilk buluşmada asla ısırma okurken çok gülmüştüm:)

4. Yaşadığın şehrin sevdiğin/sevmediğin yönleri nelerdir?
Sevmediğim yönleri trafiği,kalabalığı..Sevdiğim yönleri boğazı,sahilleri,tarihi yerleri,İstanbul işte,çoğu kişi sevmese de ben çok seviyorum:)

5. Fobilerin var mı, varsa ne?
Var malesef:( Uçaktan çok korkuyorum öyle böyle değil:(

6. Hangi kitabın yazarı olmak isterdin?
Bu çok zor bir soru ama buna taht oyunları serisinin diye cevap vermek istiyorum.Öyle bir hayal gücüm olsun isterdim...

7. Tavsiye edeceğin fimler var mı?
Dün uzun hikaye filmini izledim çok çok güzeldi,kitapseverlerin izlemesi gerektiğini düşündüğüm bir film:)

8. Anime izler misin, izliyorsan en sevdiğin animeler hangileri?
Hayatımda bir tane izledim o da yarım kaldı ama devam etmeyi düşünüyorum mutlaka herkes biliyordur:Death Note.Çok güzel bir animeydi onu tavsiye edebilirim:)

9. Ölmeden önce okunması gerektiğini düşündüğün kitaplar var mı?
Var elbette ama söylemek bana düşmez gibi geliyor :) Yine de herkese Lizbon'a Gece Treni'ni önerebilirim.Çünkü kitabı bitirdikten sonra kitaptaki karakterin yaptığını ölmeden önce mutlaka bende yapmalıyım diye düşünmüştüm.Her şeyi geride bırakıp herkesten kaçıp Lizbon'a ya da canın nereyi isterse oraya gidebilmek...

10. Kitaplığını neye göre düzenlersin?
Okuduklarım ve okumadıklarım diye:)

11. Bloggerlığa nasıl başladın?
Sanırım sadece yazmak istedim:)

Benimle ilgili 11 gerçek:
1)Sınav haftalarında güzel bir kitap okuyorsam yazılıya çalışmıyorum ve düşük not alıyorum:)
2)Gökyüzünü çok seviyorum
3)İğneden ve hastanelerden hoşlanmadığım için sayısal olsamda tıp istemiyorum:)
4)Ananası çok severim
5)Daha çok yabancı müzik dinlerim ve gitar çalarım.
6)Kitaplarda olduğu gibi filmlerde de fantastiklerin bende ayrı bir yeri vardır.
7)Robb Stark'a aşığım:)
8)2 kez teyze olmuş biriyim yaşıma bakmayın siz:)
9)Peluş ayıları çok severim:)
10)Etrafımda çok az insan vardır ve o insanlar benim için çok değerlidir.
11)Günlük tutuyorum:)

Benim sorularım:
1)En çok okuduğunuz kitap türü?
2)Yazmayı sever misin?
3)Çaldığın bir müzik aleti var mı?
4)En sevdiğin 3 seri?
5)En sevdiğin 3 blog?
6)Hayran olduğun kitap karakteri?
7)En sevdiğin internet siteleri?
8)Mesleğin?
9)En sevdiğin şarkıcı?
10)Koleksiyon yapar mısın?
11)En sevdiğin yayınevi?

Benim adaylarım:
Sanırım en son ben yaptım bunu ve herkesin yaptığını düşündüğüm için yapmayan herkesi mimliyorum.Yapan olursa okumaktan zevk alırım:)

Herkese iyi okumalar:)


5 yorum:

Büyülü Ayraç dedi ki...

Yanıtların için teşekkürler. =)

zehraツ dedi ki...

ne demek:)

Kitap Eylemi dedi ki...

çok güzel yanıtlar ama bunlar:)

zehraツ dedi ki...

çok teşekkürler çok mutlu ettin beni:):)

Matmazel Too dedi ki...

Zehra aynı kaderi paylaşıyoruz sırf kitabı bitiricem diye kaç sınava çalışmadım bir bilsen :D
Bu da benim cevaplar
http://ikinci-harfi-i.blogspot.com/2013/04/k-lieebster-blog-award.html