17 Şubat 2013 Pazar

Okudum:)



BAKİRE/NANCY PİCKARD

Kitabı ablam bir çekilişten kazanmıştı tabi hemen elinden kaptım ve benim oldu:):)
Kitabı çok kısa bir sürede okudum çünkü çok akıcı ve çok heyecanlıydı.Bu kadar güzel çıkacağını hiç düşünmemiştim:) Polisiye-gerilim kitaplarını severek okurum ama bu daha çok Agatha ve King'le sınırlıdır.Bu alanda kendimi biraz geliştirmem gerek sanırım ama bu kitapla iyi bir adım attığımı düşünüyorum.
Kitabın sonunda katili yine tahmin edemedim zaten tahminlerim hiç çıkmaz.En olmadık kişileri tahmin ederim ama yine de yapamıyorum bu işi:) Neyse zaten böyle kitaplarda katili tahmin edememek ayrı bir heyecan katıyor:)
Yazarın diğer kitabı da çıktı Ephesus yayınlarından bulursam almayı düşünüyorum bakalım o nasılmış...
Herkese iyi tatiller:)


2 yorum:

Kitap Eylemi dedi ki...

böyle kitaplar katil tahmin edilemeyince keyifli olur bence, merak ettim şimdi:))

zehraツ dedi ki...

evet bir kere katili tahmin edince hiçbir tadı kalmıyor:)