24 Kasım 2014 Pazartesi

Son zamanlarda izlediklerim :)


The Musketeers

Sanırım blogta hiç dizi yorumu yapmadım yaptıysamda hatırlamıyorum :)
Her neyse bu aralar çok güzel dizilere başladım onları anlatmak istiyorum.Öncelikle The Musketeers var yani namı diğer Üç Silahşörler ve evet Alexandre Dumas'ın o müthiş kitabından uyarlama bir dizi.İlk önce televizyonda gördüm ve ilgimi çekti.İzlemeye devam ettim ve bayıldım.Karakterler olsun konu olsun her şeyiyle çok güzel bir dizi.Kesinlikle kitabı alıp en kısa zamanda okumayı düşünüyorum.Ayrıca eğer sizde benim gibi kılıçla dövüş sahnelerine bayılıyorsanız bir şans verin. :D


Selfie 

Bu diziye adı yüzünden ön yargılıydım.Böyle dizi ismi mi olur be? gibi bir tepki vermiştim ama başroldeki oyuncular ve komik fragmanı sayesinde ilk bölümü izlemeye başladım ve sonra devamı geldi. :) Komik ve eğlenceli bir dizi her bölümü 25dk ve sıkılmaya vakit bile bulamıyorsunuz.Tavsiye ederim :)


The 100 

Allah'ımm bu diziye bayılıyorum ya.İlk sezonda diziyi seviyordum ama 2.sezonda fanı oldum.Gerçekten harika her bölüm ayrı bir heyecan ve gizemle dolu.Ortaya çıkan gerçekler olsun karakterler olsun çok seviyorum.Hele ki Bellamy'e hayranım.Geçirdiği değişim müthişti.İzleyin..


The Flash

Pekala bu diziye sırf Arrow'un kardeş dizisi diye başladım kabul ediyorum :D Güzel bir dizi ama öyle çok ahım şahım değil.Benim beklentilerimi pek karşılamadı açıkçası birde olayların tahmin edilebilir olması çok kötü ama boş zamanlarda izlenebilir.

İşte böyle son zamanlarda bu dizileri izliyorum.Hala Alaycı Kuş'a gidemedim ama bu hafta içinde kesinlikle gideceğim :) Hepinize musmutlu haftalar..:)

Hiç yorum yok: