20 Kasım 2014 Perşembe

Kitap Canavarları'nın 17.Blog Turu-Yabancı/Melissa Landers-Yorum



Yabancı-Melissa Landers

Öncelikle böyle güzel kapaklar ve mıknatıslı kitaplarla aramıza giren Go!Kitap'a hoşgeldin demek istiyorum.İyi ki geldiniz.Ayrıca Tüyap'ta verdiğiniz postere hayranım :)
Kitaba gelecek olursak Yabancı kapağıyla ve konusuyla beni büyüleyen bir kitap oldu.Uzaylılarla ilgili her şeye bayılan benim uzaylı öğrenci değişim programı hakkındaki bir kitabı nasıl karşıladığımı tahmin edemezsiniz.Konu gerçekten çok orjinal ve yazar yazdığı tüm o uzaylı şeyleriyle bize bunun gerçek olduğunu hissettirmeyi başarıyor.Yani öyle uzaylılar,farklı bir gezegende yaşıyorlar,işte bizden üstünler falan deyip geçmiyor yani.Verebileceği kadar ayrıntı vermiş ve L'eihrlilere özel bir sürü şey üretmiş.Birde bunlara isim vermiş.Kitabı sevmemin bir nedeni de buydu.Başta böyle bir şeyle karşılaşacağımı hiç düşünmemiştim.Çoğu şey en ince ayrıntısına kadar düşünülmüş ve öyle yazılmış hissi uyanırdı bende.Sanki yazar yeni bir dünya yaratmış gibi..Kitap az olan beklentimi böyle yükseltince elimden bırakamadım ve çok kısa bir sürede bitirdim.Çok akıcı ve kesinlikle sıkıldığım bir yer olmadı çünkü başta tahmin edemeyeceğiniz kadar aksiyon içeriyor kitap.Yani öyle ergen uzaylı-insan aşkı okuyacağınızı sanmayın içinde büyük olaylar var.Kitap beklentimi bu kadar yükseltince acaba en sonunda ne olacak diye beklemeye başladım.Olan olaylarda beklentimi daha fazla arttırdı ve malesef sonunda pek umduğumu bulamadım.Son sayfalara kadar her şey güzeldi Cara olsun Aelyx olsun onların beraber dünyaya karşı gelmeleri olsun,kimse Aelyx'i istemese de Cara'nın onun yanında olması falan...Hepsi çok güzeldi.Ancak son sayfalar beni üzdü.Bilmiyorum belki yazar ikinci kitabına saklamak istemiştir ama ne bileyim öyle bitmesini hiç istemezdim.
Kitaba genel olarak bakarsak sevdim.Karakterler biraz daha samimi olabilirdi ama yine de güzeldi. Cara'nın yaptığı fedakarlıklar ve Aelyx için herkesi karşısına alması falan çok güzeldi..Okumak isterseniz farklı bir kitap gerçekten ve hayalgücü çok zengin yazarın.İkinci kitabı merakla bekliyorum özellikle o sondan sonra..
Go!Kitap'a katkılarından dolayı teşekkürler :)

a Rafflecopter giveaway

Hiç yorum yok: