27 Kasım 2014 Perşembe

Okudum :)


2054:Çıkış Yok/2055:Büyük Hesaplaşma-Teri Terry

Ben bu kitapları size nasıl anlatayım? Elimden geldiğince bu serinin ne kadar harika olduğundan bahsedip duracağım.Başka bir şey yazamam sanırım.Pekala ilk kitabı okuyalı uzun zaman oldu.İlk çıktığı zamanlarda almıştım ve dün ikinci kitabı bitirince bu kitaplar hakkında bir şeyler yazman gerek diye düşündüm.Bu seriyi herkese söylemem gerek.Gerçekten acımasız bir distopya okumak istiyorsanız okuyun bu seriyi.Neredeyse hiç umut olmadığı zamanlarda karakterlerin nasıl davrandığını okumak istiyorsanız okuyun.Kyla'nın o müthiş karakterin yaşadığı onca sıkıntıya ortak olmak istiyorsanız okuyun.Hafızasını kaybetmiş bir insanın daha doğrusu hafızası zorla elinden alınmış bir genç kızın yaşadıklarını öğrenmek istiyorsanız okuyun.Kyla'nın yalnızlığı tüm seri boyunca o kadar içinizi acıtacak ki ona dost olmak isteyeceksiniz,en azından ben öyle hissettim.İlk kitabı bitirdikten sonra koşup ikincisini almıştım ama okuyamadım.Nedenini söyleyemem çünkü spoiler olur.Tahmin edebileceğiniz gibi ilk kitap güzel bitmedi ve benimde elim ikinci kitaba bir türlü gitmedi.Çok sevdiğim bir karakter vardı ve ona bir şey olmasından korktum.Artık serinin beni ne kadar çok etkilediğini görmüşsünüzdür.Instagramdaki birisi sayesinde cesaret edebildim ve okudum ikinci kitabı.Üçüncü kitapta yeni çıkmış ama onuda almaya gönlüm elvermiyor.Bu kitapları okudukça çok fena kaptırıyorum kendimi.Eğer alırsam ve seri biterse ne olur bilemiyorum o yüzden biraz bekleteceğim artık ne kadar dayanabilirsem...
Kitaptaki tek karakter Kyla değil elbette bir sürü harika karaktere sahip bir seri.Kimin ne olduğunu,iyi ile kötüyü bile karıştırabiliyorsunuz.Hele ikinci kitapta iyi gibi gözüken bir karakter var ki onu gırtlaklamak istedim.Tabi birde Ben var.Ne harika bir insansın sen ya.Gerçekten yazamıyorum senin hakkında bir şeyler.Okuyun ve Ben'i kendiniz tanıyın.O harika karakteri,yaşadıklarını okuyun.Kyla'nın başından geçen onca olaya rağmen pes etmemesini okuyun.Okuyun işte...
Benim için özel kitapların özel şarkıları vardır bu seri içinde şarkılarım var okursanız bunlarla birlikte okuyun,tavsiye ederim..


The Civil Wars-The One That Got Away


Katy Pery-Unconditionally

Hiç yorum yok: