13 Ağustos 2013 Salı

Uzun Zaman Önce Okuyup Yorumlamaya Üşendiğim Kitaplar Kısım 2 :)



Yazımın ikinci kısmına hoşgeldiniz:) Öncelikle hepinizin geçmiş bayramını kutlarım.
Benimkisi çok güzel geçti umarım sizinkide güzel geçmiştir:)Şimdi gelelim kitaplara..


1)Güneşi Uyandıralım-Vasconcelos
Şeker Portakalını okuyup çok sevmiştim.Kitabın devamının olduğunu duyunca hemen koşup devam kitabını aldım.Maalesef herkes gibi bende çok büyük beklentilerle başladım 2.kitaba.Şeker portakalında yaşadığım duyguları yaşayamadım güneşi uyandıralımı okuduğumda.Yinede eğer karşılaştırma yapmazsak güzel bir kitaptı.Kitabı okuyacaklara tavsiyem benim gibi beklentilerini çok yüksek tutmasınlar.Böyle yaparsanız Zeze'nin maceralarından zevk alırsınız.



2)Sherlock Holmes-Dörtlerin İmzası,Baskerville Laneti
Arkadaşımda Sherlock'un çizgi romanlarını görünce ödünç aldım.Okudum ama belki biliyorsunuzdur çizgi romanlarla aram pek iyi değil.Yani okuyorum ama bir keyif alamıyorum okuduğumdan.Yürüyen ölülerin çizgi romanını okurken de aynısını yaşamıştım.Neyse çizgi romanları okuduktan sonra yıllardır beni bir köşede bekleyen Sherlock kitabımı okudum.Kitap dörtlerin imzası adlı hikayeyi içeriyor.Çizgi romanda anlamadığım birçok şeyi kitapta anladım ve kesinlikle kitabını okumanın çok daha güzel olduğunu gördüm.Bana soracak olursanız kitabını okuyun derim çünkü çizgi romanda birçok diyalog atlanıyor.Zaten Sherlock okumanın asıl güzelliği Watson'la aralarında geçen diyalogları okumaktır.Bu arada dizinin 3.sezonun ilk fragmanı yayınlandı:)




3)Kanbağı-Rıchelle Mead
Bu seriyi öyle çok sevmiyorum ama yinede okuyorum:) Bunu da başka bir arkadaşımdan ödünç aldım.Kitap güzeldi,heyecanlıydı ama yinede tahminlerim hep doğru çıktığı için basit kaldı benim gözümde.Yinede sırf Adrianla Sydney'in aşkının nasıl başlayacağını merak ettiğimden devam kitabını okumayı düşünüyorum:)

Herkese bol kitaplı günler:)

2 yorum:

sena zeyrek dedi ki...

şeker portakalını çok eskiden okumuştum ve devam kitabı olduğunu bilmiyordum. ama yorum için teşekkürler,sanırım almam

zehraツ dedi ki...

bende kötü etkilemek istemem ama ilk kitabın yanında çok sönük kalmış 2. kitap.