16 Ağustos 2013 Cuma

Kargonun Getirdikleri:):)


Dün ve bugün toplamda 4 tane kargo geldi eve:) Yukarıdaki kargoların toplu görüntüsü:)



Herseydenbirtutamın bayram çekilişini kazanmıştım.Görünce nasıl mutlu oldum anlatamam kargonun içindeki güzellikler yukarıda.Hepsini çok sevdim tekrardan çok teşekkür ederim:):)


Marla'nın Elbisesi blogunda yapılan kitaplaşma ve kupalaşma etkinliğine katılmıştım.İşte bana gelen güzellikler.Özellikle Soğuk Kahve adlı kitabın gelmesine çok sevindim çünkü çok merak ediyordum:)
Teşekkürler Sena:)


Marc Levy'nin kitabını Kitap Okumak İster misin? adlı siteden istedim hemen yolladılar.Bu site evinize bedava kitap yolluyor ve hatta geri yollarken ödeyeceğiniz kargo parasını bile zarfın içine
koyuyorlar.Ben çok sevdim çok güzel bir uygulama:)
Gölge Oyunu kitabını internetten aldım onuda çok merak ediyorum:)
Herkese iyi haftasonları:)

15 yorum:

Luna dedi ki...

ne güzel olmuss.biraz olsun sevinmende payım varsa ne mutlu bana:))iyi okumalar diyim sana.okuyacak cok kıtabın var:)

zehraツ dedi ki...

teşekkür ederim:)

AslıASLI dedi ki...

Okuncak kitapların olması insanı iyi hissettiriyor biliyorum :)
Keyifli okumalar diliyorum.

zehraツ dedi ki...

hemde nasıl:)
teşekkür ederim:)

sena zeyrek dedi ki...

:( senin kargon çok daha güzel..

zehraツ dedi ki...

bu kadar dert etme kendine:)

Unknown dedi ki...

Öğrenciyim ve kitaba çok para harcıyamıyorum ama kitap okumayı çok seviyorum bu postu okurken şu bedava kitap gönderen siteyi gördüm ve çooooooooooooook mutlu oldum okumak istediğim kitabı hemen mail olarak attım kabul ettiler sayende artık istediğim kitapları ücretsiz bi şekilde okuyabilicem çooooook saol :)

zehraツ dedi ki...

seni böyle mutlu ettiysem ne güzel:)
siteyi ilk keşfettiğimde bende çok mutlu oluştum:)

Adsız dedi ki...

ama çok kıskandım :(

Nebihan Akça dedi ki...

Merhabalar,
Yeni keşfettim blogunuzu, bana da beklerim :)
http://nebihanakca.blogspot.com/

zehraツ dedi ki...

@adsız daha güzelleri sizin olsun:)
@Nebihan AKÇA hoşgeldin:) hemen bakıyorum..

Güneşi Beklerken dedi ki...

Bab-ı Esrar kitabı çok güzel. Herkesin okuması gereken bir kitap. Kitabın kıymetini bilelim lütfen .

zehraツ dedi ki...

okuyunca eminim bende aynısını düşüneceğim:)

tahsin dedi ki...

bende kitap okumak istiyorum bi fabrikada calisiyorum asgari ucrete imkan olmadigi icin alamiyorum cok istedim okumak ama liseden sonra devam edemedim korelmek istemiyorum bana yardimci olun 05070027067 nunaram

Unknown dedi ki...

Kitap okumayı çok seviyorum ama alabilecek durumum yok yardımcı olursanız çok sevinirim salihafilar1993@gmail.com