1 Ağustos 2013 Perşembe

Okudum:)



KARGALARIN ZİYAFETİ KISIM 1-2
Bu seri için söyleyecek çok şey kalmadı bence.Müthiş bir seri her kitabı ayrı bir heyecanla ve korkuyla okuyorum çünkü kimin öleceği hiç belli olmuyor. :) Serinin 4.cildi kılıçların fırtınasına göre baya bi geride kalıyordu.Neredeyse hiç baş karakterimiz yoktu bu kitapta.Ne Dany ne Tyrion ne de Jon.Şimdi okumayanlar bu kitabın hiç güzel olamayacağını düşünüyorlardır.Ama ben tam tersini iddia ediyorum hatta efsane olmuş karakterlerini kullanmadan bu kadar güzel bir kitap yazdığı için Martin'i ayakta alkışlamak lazım.Bir geçiş kitabı olabilir (ben öyle görüyorum) ama içindeki ufak ipuçlarını yakalayanlar için gerçekten büyük şeylerin geldiğini de gösteren bir kitaptı.Hatta ben bazı yerleri okuduktan sonra sonunda okurların intikamının yakın olacağını anladım. :) Ejderhaların Dansı'da yakın zamanda çıktı ama henüz alamadım çok merak ediyorum.
Bu arada Comic-con'da  3.sezona kadar ölen herkes için anma videosu yapmışlar.İzlerken az daha ağlıyordum.:(
3 sezonuda izlemeyenler için spoiler içerir!!




Herkese hayırlı ramazanlar:)

Hiç yorum yok: