3 Haziran 2012 Pazar

Okudum:)



KILIÇLARIN FIRTINASI KISIM 1

Evet kılıçların fırtınası kısım 1 bitti.Aslında biteli birkaç gün oluyor ama şimdi yazıyorum yorumumu. :)
Bu seriyi çok beğendiğimi defalarca söylemiştim ama yine söylüyorum müthişti..Onca karakter var ve hepsinde ayrı bir heyecan.İlk kitapta koyu bir stark taraftarıyken şimdi hangi tarafta olduğumu bende bilmiyorum malesef.Neyse ben ayrıntıya girmeyeyim.Ama sizi uyarmalıyım şok üzerine şok yaşayacaksınız kitabı okurken.
Bir de kitabın başından beri hiç sevemediğim Dany karakterini sevmeye başladığımı söylemek istiyorum.Daha fazla yazarsam kitaptan spoiler vermekten korkuyorum o yüzeden susacağım.:) Şu anda kısım 2 nin 310. sayfasındayım yakında onu da bitirip yorumumu yazacağım inş.Hepinize iyi okumalar ve tabiki tatile girenlere de iyi tatiller diliyorum.

Hiç yorum yok: