16 Ekim 2014 Perşembe

Book Challenge Tag



Bir gün bu tagleri geciktirmeden yaparsam eğer onu yapan ben değilimdir haberiniz olsun :)
Aynı tage beni iki kişi etiketlemiş hayallerimdesakligercekler ve kitapkokusu 'na teşekkür ediyorum :) Aslında instagramda da bu tage etiketlenmiştim ama buradan yapmak istedim :)
Gelelim sorulara:

1) İlk Hayranlığım: Pekala..Belki fazla klişe gelebilir ama kesinklikle Harry Potter.İlkokuldayken hem filmlerine hemde kitaplarına hayran kaldığım okuma aşkımı pekiştiren hatta başlatan seri bile diyebilirim.Sinemada ilk izlediğim filmin Sırlar Odası olması benim için ayrı bir güzellik.O uçan arabayı asla unutamıyorum...:)

2) Favori Serim:Aslında buna da Harry derdim ama farklılık olsun :) Tath Oyunları demek istiyorum.Abartısız aşığım o kitaplara ben karakterlerin hepsinin ismini bile hatırlayamazken onların üzerinden bambaşka bir dünya kuran George r.r Martin'e saygılarımı sunarım..

3) Favori Kitabım: Bir kitap kurduna sorabileceğiniz en yanlış soru.Benim hiçbir zaman bir tane favori kitabım olmadı.Onlardan onlarca var.Yine de size güzel bir kitap söylemek adına Gölge Hırsızı diyeceğim şimdi gidip diğer kitaplarımı teselli etmem gerek :(

4) Favori Erkek Karakterim:Hayırrr...Nasıl seçerim ya bir tane olmaz olamaz...:(
Tamam Bana Dokunma serisinden Warner diyorum ve geçiyorum.Ama daha Mr.Darcy var,Robb Stark var,Ash var,Leon var...Tabi Warner'ın yeri ayrı.Ah Warner ya bak yine hüzünlendim. :(

5) Favori Bayan Karakterim:Şu anda bu soruyu düşünüyorum çünkü sevdiğim bir kadın karakter bulmak zor bir iş.Genellikle hepsine sinir oluyorum çünkü..Elizabeth Bennet demek istiyorum.Asaletiyle beni büyüleyen ve uzun süre etkisinden çıkamadığım bir aşkın baş rolü olan bir kadın..
'İyi bir servete sahip olan bekar bir erkeğin,her şeyden önce bir eşe ihtiyacının olduğu kabul görmüş bir gerçektir.'

6) Favori Okuma Saatim:Bu haftanın başından beri gece 3'e kadar kitap okuyup sabahları zombi gibi uyanmam,her sabah kendime söz verip yine aynı şeyleri yapmam heralde bu soruyu cevaplar.Geceleyin tabi ki..Gece herkes uyuduktan bütün ışıklar söndükten sonra kitap okumak gibisi var mı?

Bu tagi en son ben yaptığım için ve herkesin yaptığını düşündüğüm için kimseyi etiketlemiyorum.Ama hala yapmamış olan varsa onları etiketleyebilirim..
Yarın cuma yine haftasonu geldi :D 
Bol bol kitap okuyabileceğiniz bir gün olsun... :)

Hiç yorum yok: