31 Ağustos 2014 Pazar

Kitap Canavarları 14.Blog Turu/Yeni Dünya-Anna Carey/Yorum


Yeni Dünya-Anna Carey

Bu kitabın nasıl olduğunu birkaç defa benden duydunuz ama şimdi bir kere daha dinleyin bir şey olmaz :D
Kitabın turunu aldığımızda heyecanla beklemeye başladım kitap elime ulaştığındaysa...
Kapağı olsun kalitesi olsun hayran kaldım gerçekten bu işi pegasus kadar iyi yapan biri yok bence :)
Kitabımız Eve'nin ertesi gün mezun olacağı okulda başlıyor ama ne başlıyor birkaç sayfa sonra hayal bile edemediğim derecede korkunç bir gerçekle yüzyüze kalıyor Eve.Öyle ki okurken tüylerim diken diken oldu dehşete uğradım.Bu kitabın böylesine korkunç olacağını tahmin etmemiştim açıkçası.Neyse işte Eve okuldan kaçıyor bu gerçekten sonra söylemeyeceğim okuyun kendiniz dehşete düşün.
Kitap çok aksiyon dolu her sayfada beklemediğim şeyler oluyor tam rahat bir nefes alacak karakterler derken yine bir olay oluyor gerçekten devamlı koşuşturuyorlar ve kaçıyorlar.Kaçtıkları şeyse okuldaki gerçek kadar korkunç neredeyse.En azından Eve için.
Kitabı okurken aklımda çok soru işareti oluştu ve cevap bulamadağım çok soru var.Özellikle Eve ile ilgili ikinci kitapta çok şey öğreneceğimizi tahmin ediyorum.
Sizi uyarayım baştan sizi gülümsetecek mutlu bir kitap beklemeyin kesinlikle bir distopya var karşınızda soluksuz okuyup bir günde bitirdim hemde hiç elimden bırakmadan.Bittiğindeyse kendime kızdım neden bu kadar hızlı okudum diye ikinci kitap çıkana kadar meraktan öleceğim.Hele ki Caleb :( :(
Bu nasıl bir son diye yazara çok sövdüğümü kabul ediyorum.Ama okursanız bana hak vereceksiniz.Ayrıca yazara olduğu kadar kitabın bazı yerlerinde Eve'ye de fena halde sinir oldum.Yani karakteri genel anlamda sevdim ama bir iki hareketi var ki saçını başını yolasım geldi.Öyle basit hareketlerde değil bunlar kitabın yönünü tamamen değiştiren ve korkunç şeylere sebep olan hareketler.Umarım ikinci kitapta biraz akıllanır.Hele ki Caleb'ın onun için yaptıklarından sonra.Allah'ım bir karakter bu kadar mı fedakar olur of çok mutsuzum ya şu kitabı bitirdiğimden beri burada bir şeyde yazamıyorum lütfen alın okuyunda beraber konuşalım beraber bekleyelim ikinci kitabı.Bu kitaptan sonra duygularımın nasıl karıştığını bu yorumumda açıkça görüyorsunuz sanırım çok berbat oldu ama bu kitabı yorumlamam için biraz hazmetmem gerekiyor sanırım kusura bakmayın :)

Diğer canavarların yorumlarını okumak isterseniz :

Çekilişe katılmak için:



Katkılarından ve bu harika kitabı bizimle buluşturduğundan dolayı teşekkür ederiz :)

Hiç yorum yok: