8 Ağustos 2014 Cuma

Kitap Canavarları 13.Blog Turu/Duygu - Işıl Parlakyıldız/Yorum


Duygu - Işıl Parlakyıldız
Hepinize merhaba :) 11 gün süren müthiş bir yolculuktan sonra tekrar sizlerleyim.Bir yolculuk nasıl 11 gün sürer diye şaşırdıysanız biraz anlatayım.Öncelikle bayram sabahı memleketimize doğru yola çıktık bayramı orada geçirdik ve dönüşte karadenizi dolaşarak eve geldik.Gezdiğim gördüğüm her yere aşık oldum.Gerçekten çok güzel bir macera oldu benim için..Bu arada sakın Safranbolu'yu görmeden ölmeyin :)
Bütün yolculuk boyunca yanımda olan kitap Duygu'ydu.Benimle birlikte sayısız şehir gezdi,yağmura yakalandı,şelaleye çıktı ve mağara gezdi.Bütün maceraları beraber yaşadık o yüzden daha değerli bir kitap oldu benim için.Dile kolay 662 sayfalık bir kitap Duygu.Ama gözünüz korkmasın uzunluğuna inat eden bir akıcılığı var.Sayfalar kayıp gidiyor hiç kapağını kapatasım gelmedi.Karakterleri ilk başta çok garipsemiştim.Tamam kabul ediyorum bütün erkek karakterlere ıyy kıro diyerek başladım kitaba.Tüm o maço tavırları falan beni sinir ediyordu.Ama sonra bir şey oldu karakterleri sevmeye başladım :D
Hele ki o Trabzon sahnelerinden sonra hepsinin bende ayrı bir yeri oldu. (Bu arada Trabzon'u da gezdiğimi söylemiş miydim? Hayran kaldım orayı da görmeden ölmeyin:) )
Bekirin umutsuz aşk hikayesini ilk okuduğumda sanırım onu sevmeye başlamıştım çünkü önceleri pek bir suskun ve anlaşılmazdı.Selma ise ayrı benim için onu Duygu'yla olan arkadaşlığını keyifle okudum.Kitapta güldüğüm yerlerin çoğunda Bekir ve Selma var tabi Ali'yi hiç katmıyorum o başlı başına bir neşe fabrikası :)
Duygu'nun kendi kendine olan iç konuşmaları kitaba çok güzel bir tat vermiş onları okurken de çok güldüğümü hatırlıyorum.Sanırım bahsetmediğim bir Sedat kaldı...Pekala böyle bir insanın gerçek hayatta var olamayacağını kitabı okurken idrak ettim sanırım.İlk defa başıma böyle bir şey geliyor.Türk olduğu için ve bende Türk insanını tanıdığım için umut etmiyorum Sedat hakkında.Normalde yabancı bir yazarın yarattığı erkek karakteri okurken hayal kurardım ancak bu sefer olmadı üzgünüm Sedat :(
Yine de siz bana bakmayın belki de vardır :)
Kitabı keyifle okudum yazın çoğumuzun okuma isteği azalıyor sıcaklardan dolayı onlardan biriyseniz bu kitap yaza renk katacak bir kitap.Tekrar ediyorum sayfa sayısı gözünüzü korkutmasın :)


a Rafflecopter giveaway

1 yorum:

Unknown dedi ki...

http://pillikutuphane.blogspot.com.tr/2014/08/son-zamanlarda-herkese-onerdiginiz.html


Etkinlik için seni etiketledim. Linkten detaylara ulaşabilirsin. Davetlimsin =)