20 Temmuz 2014 Pazar

Kitap Canavarları 12.Blog Turu/Kara Cadı -Nora Roberts/Yorum



Kara Cadı-Nora Roberts

İtiraf ediyorum daha önce hiç Nora Roberts okumamıştım bu kitaptan önce.Haliyle merak ediyordum çünkü çok seveni vardı.Kitabı okumaya başladığımda ilk sayfalarda biraz sıkıldım.Diğer canavarlar ilk sayfalara bayıldı ama ben pek ısınamadım.İlk sayfaların farkı ne diye soracak olursanız biraz geçmişi anlatıyor kitap sonra zamanımıza dönüyor.Kitap şimdiki zamana döndüğünde baya sevindim ve daha bir aşkla okumaya başladım kitabı.Niye öyle oldu bende bilmiyorum.Sonrası çorap söküğü gibi geldi.Sayfaları ardı ardına çevirdim kitap öyle akıcıydı ki zamanın farkına varmadım.Derken bir şeyler oldu o güzelim hikaye akıcılığını kaybetmeye başladı.Her sayfayı of ne zaman bitecek diyerek çevirmeye başladım.Bence bunun sebebi yazarın kitabın sonlarında bu kitabı bir seriye dönüştürmeye karar vermesi ya da belki başında vermiştir bu kararı ama en sonlarda nasıl yapıp bitirsemde ikinci kitap için malzeme çıksa dermişçesine yazmış sanki kitabı.Bunu hisssedince daha bir soğudum kitaptan.Halbuki karakterler olsun hikaye olsun çok güzeldi hatta kitabın ilk yarısını bu kadar sevdiğime kendim bile şaşırmıştım.Keşke yazar bu kitapta bitirseymiş her şeyi.Etrafta zaten bir sürü seri var.Çok kızdım bu yüzden Nora Roberts'a.O kadar usta bir yazarsın yüzden fazla kitabın var keşke bu hikayeyi harcamasaydın...
Çok dertlendim bu konuda :)
Okursanız ilk yarısını seveceğiniz bir kitap olacağına eminim gerisi size kalmış.Ayrıca Connor ve Branna karakterlerini çok sevdim Fin'inde yeri ayrı bende serinin (!) diğer kitaplarında Connor ve Branna'nın hikayelerini anlatacakmış sevgili yazarımız.Okumayı deli gibi istiyorum özellikle Connor'ın hikayesini ama korkmuyorumda değil.Bu arada Connor ve Branna kardeş Iona'da onların Amerika'dan yeni gelmiş kuzenleri.Artık nasıl bir kitap bloggerıysam karakterleri en sonda anlatıyorum :)
Bu karakterlerin yanı sıra hikayeye renk katan Boyle,Fin ve Meara karakterleri var hepsi ayrı ayrı sevilesi.
Kitabı çok fantastik umuduyla almayın bir iki yerde cadılıkla ilgili şeyler var daha çok sevgi,arkadaşlık,aşk temaları falan işleniyor.Ama bu bir eksi mi tabi ki hayır :)
Nora Roberts'ın hayranıysanız bu kitaba bayılırsınız bence.Pek benim tarzım değildi ama keyifle okudum.Ayrıca Fin ve Branna'nın hikayesini de çok merak ediyorum yani sırf bu yüzden seriyi devam ettirebilirim.Hepinize keyifli okumalar. :)
Bize ulaşmak için:


Ve çekilişe katılmak için:

a Rafflecopter giveaway

Hiç yorum yok: