6 Temmuz 2014 Pazar

Kitap Canavarları 11.Blog Turu/Dikkat! Aşk Çıkabilir - Asude/Yorum


Dikkat! Aşk Çıkabilir - Asude

Asude'nin kitaplarını çooook merak eden biri olarak bu kitabın turunu aldığımızda çok sevindim.Kitap elime ulaştığında da ayrı bir sevinç yaşadım çünkü kapak müthiş.Gerçekten çok tatlı tüm o ince ayrıntılarla çok güzel düşünülmüş.
Öncelikle İlkim karakterinden biraz bahsetmek istiyorum.Bir insan bu kadar mı saf olur? Hiçbir kinayeyi ya da kötü niyeti anlamıyor kitabın başlarında bu biraz sinirime dokunmuştu açıkçası.Ama tüm o latince kelimeleriyle,derslerine olan aşkıyla ve kesinlikle yaşayan taş kavramıyla kalbimde bir yer edinmeyi başardı kendisi.Yaşayan taş kavramını ilk okuduğumda çok güldüm gerçekten bunu kime söylediğini tahmin edebilirsiniz herhalde :) Tabiki de sevgili Martin'imize.
Pekala sanırım birazda Martin'den bahsetmek gerek.Bu kadar sinirli olması yüzünden bazı yerlerde İlkim'in kitaplarını kafasına geçirmek istemiş olabilirim kabul ediyorum.O nasıl bir öfkedir ya? Kitap boyunca sakinleşemedi :)
Bu ikili bir barda karşılaşıyorlar ve sonrasında size sadece gülmek kalıyor.Birçok yerde sesli güldüğümü itiraf ediyorum ve kesinlikle İlkim karakterini çok özgün bulduğumu söylemek istiyorum.
Kitabın birde arka tarafında işlenen bir aşk hikayesi daha var.Mary ve Seth.Boşanmış ama hala birbirlerine aşık olan çiftimiz.Onlara geçmeden önce Seth ve Martin'in kavgaları atışmalarını çok keyifle okuduğumu söylemek istiyorum özellikle son sayfalardakileri :)
Seth ve Mary her ne kadar birbirlerinden nefret etselerde bir kızları olduğu için görüşmek zorunda kalıyorlar.Ki zaten hepinizin tahmin edeceği üzere hala deli gibi aşıklar.Bu ikilinin hikayeleri de kitaba ayrı bir tat katmış.Onları okurken İlkim ve Martin'i unuttuğum oldu :)
Kitap tam yazın okunabilecek bir kitap;hafif,komik ve akıcı.Yalnız bazı yerlerinin biraz klişeye kaçtığını da söylemek istiyorum ama göze o kadar batmıyor ki zaten her romantik kitap biraz klişedir.
Biraz gülmek isterseniz tavsiye ederim.Asude'nin diğer kitaplarını da okumayı dört gözle bekliyorum.
Ayrıca kapağına ve baskısına hayran kaldığımı da tekrar belirtmek istiyorum.

Tur boyunca bizden haberdar olmak ve çekilişe katılmak isterseniz:




Katkılarından dolayı teşekkür ederiz. :)


Çekilişimize katılmak için:





a Rafflecopter giveaway

Hiç yorum yok: