9 Mayıs 2013 Perşembe

Okudum:)



YAĞMUR SONRASI//SARAH JIO
Yazarın adını mutlaka duymuşsunuzdur kendisi Mart Menekşeleri adlı kitabında yazarıdır.Yayınevi bu kitabı yollayınca pek bir sevinmiştim.Kapağına püsküllü ayracına baskısına bayıldım kitabın öncelikle bunu söylemek istiyorum.Kitap başlarda güzeldi yalnızca Kitty karakteri biraz sinirimi bozuyordu.Ama sonra bir şeylerin çok çabuk geçiştirildiğini hissettim.Yani ne bir duygu hissedebildim okurken ne de başka bir şey.'Romantik bir kitaptan başka ne beklenebilirki?' diye düşünmeden edemedim açıkçası..Belki kitabın tarzı bana uymuyordu bilmiyorum ama Westry ile Anne'nin aşkını daha çok hissedebilmek isterdim.Maalesef biraz hayalkırıklığına uğradım diyebilirim.Kitabın tek güzel yanı bungalovdu benim için.Okuyanlar bilirler.Öyle bir kulübem olsun istedim okurken.Ağaçların arasında kimsenin bulamayacağı küçük bir kulübe.
Arkadya yayınlarına çok teşekkür ediyorum. :)

Bu arada bilirmisiniz bilmiyorum Doğa İçin Çal adlı bir olay var.Yeni keşfettim ben hergün dinliyorum sizde dinleyin istedim:)




Hiç yorum yok: