9 Aralık 2011 Cuma

ve sonunda haftasonu...

5 günde 9 sınava girmiş biri olarak haftasonunun gelmesi benim için müthiş bir şey.Daha önümde 3 sınavım var ama olsun.Haftasonu geldi ya o bana yeter:) Yarın gidip kendime güzel defterler,kalemler alacağım.Yeni keşfettiğim bloglarda görüp çok kıskandım:) bende istiyorum böyle süslü şeyler dedim içimden yarın alacağım inş....
Bu arada blogun görünüşünü biraz değiştirdim ve ben çok sevdim blogun bu yeni halini umarım sizde beğenmişsinizdir.(aşağıdaki balıklara ara sıra yem verin aç kalmasın hayvancağızlar:) İnterneti kullanabilen ama pek anlamayan biri olarak bu tasarım bile benim için büyük bir şey oldu.Dandik olduğunu biliyorum yüzüme vurmayın daha yeniyim bu işlerde:)
Henüz tüyaptan aldığım kitapların 1.5 tanesini bitirmişken yeni kitaplar beni öyle bir çekiyor ki anlatamam.Gene birsürü kitap birikti alınıp okunacak ne yapıcam bilmiyorum.Hepside raflarda gözünü bana dikmiş okunmayı bekliyorlar.Bir yandanda kitapçıdaki kitaplar bağırıyor beni al beni al diye...Okunacak çok şey var çooook......

Hiç yorum yok: