3 Aralık 2011 Cumartesi

Korkma Ben Varım

Arkadaşımın harıl harıl okumasını kıskanıp elinden kaptığım kitaptır kendisi.(daha kitabı bitirememişti:)) Elinden kaptığım gibi bende harıl harıl okumaya başladım.Çok akıcı ve çok ilginç bir dili var yazarın.Murat Menteş ten bahsediyorum.Dili,tarzı o kadar farklı ki daha önce okuduğum hiçbir yazara benzetemedim.Yazarın farkını kitabı okurken sizde anlayacaksınız.Kitabı okurken kalemi de elimden bırakamadım içinde çok güzel cümleler vardı çünkü.Herneyse kitap beni çok güldürdü öncelikle onu söyleyeyim.Karakterler o kadar farklı ki..düşünün kitabın bir kısmı papağan huduninin ağzından yazılmış.Daha fazla ipucu vermiyorum kesinlikle okuyun ve kendiniz görün Murat Menteşin farkını...

Arka Kapak:
“Öldürdüğüm insanlarla iyi arkadaş olacağımızı düşünmüşümdür hep.”

Dublörün Dilemması’nın yazarından komik, hızlı, şoke edici bir roman daha.Gönül İşleri Bakanlığı’nda basın müşaviri dövüş ustası Fu.Başkalarının intikamını alarak hayatını kazanan Gıcırbey.Tarih öğretmeni dilber Şebnem Şibumi.Padişah yorganları satıcısı Enver Paşa.Dul gangster Hayati Tehlike. Mr. Spock, Abdülcabbar, Ruhiye Hanım, papağan Huduni, cin Jajha, Atom Bombacıyan, Uçan Kız, Abidin Dandini, Leyla Kalahari ve diğerleri...Korkma Ben Varım’ın her sayfası sürprizlerle dolu. 
Aşk, dostluk, intikam, yalnızlık ve şiddetin ustaca harmanlandığı roman, olağanüstü bir enerji saçıyor.
 
“Bu kitap karnaval sırasında başgösteren bir bombardımana benziyor.” - MURAT UYURKULAK
 
Not Aldıklarım:
 
-Hunisini kaybetmiş deli gibi aranıyordum.
-İnsan olmak,bir nar gibi,üzüm,incir gibi zamanla olgunlaşarak varılan bir mertebedir.
-Allah bize kitap gönderdi.Bir fotoğraf albümü ,bir ezgi notası,bir melodi,bir yağlıboya tablo,bir sinema filmi değil...
-Aptallar daima ömrünün baharındadır.
-Nehrin kıyısında sabırla beklersen tüm düşmanlarının cesetlerinin yüzdüğünü görürsün.
-Ejderi boyasan da derisini boyarsın kemikleri aynı kalır.
-Okyanusta nihayetinde balıkların çişi değil midir??:))
-Burnu öyle havadaki,her hapşırışında şapkası başından uçuyor.
-Bekir G. Çekirge (bir karakterin ismi çok hoşuma gitmişti:)
-Kılıcını baston olarak kullanan samuray kadar bitkindim.
-Yangına yelpazeyle gidiyordum.
-50 yaşındaki bir adam kendini 30 yaşında hissediyorsa,20 yılını boşa harcamış demektir.
-Umutları sönmüş nezleli bir kurbağaya benziyor.Onu öpecek prensese,ancak virüs bulaştırabilir.
-Şebnem yapma çiçeklerin arasındaki sahici güldü.

Hiç yorum yok: