10 Eylül 2017 Pazar

KCBT Blog Tur-Aldatıcı Öpücük/Mary E. Pearson-Kitap Yorumu


Aldatıcı Öpücük/Mary E. Pearson

Uzun zamandır böyle bir genç-yetişkin kitabı okumamıştım.Aldatıcı Öpücüğü okurken lise zamanlarım aklıma geldi ve böyle kitapları ne kadar çok sevdiğimi hatırladım.Okurken ufak bir nostalji yaşadım bu yüzden de.
Kitabımızın başkahramanı bir prenses.Aslında gerçek adı Arabella olmasına rağmen kendine Lia denmesini tercih ediyor.Çünkü genel olarak asi ve bulunduğu durumdan pek memnun olmayan bir prensesimiz var ve hiç tanımadığı bir prensle evlendirilmek üzere.Kitabın başlangıcı böyle elbette devamından bahsedip kitabın keyfini kaçırmayacağım.Ancak ortalıkta dolanan ufak tefek fantastik olgularda bulunduruyor kitap.Okuyanlar bilirler :)
İki adet erkek karakterimiz var ki bunların ağzından da sıklıkla bölümleri okuyoruz.İşte benim kitapla ilgili tek sıkıntımın bulunduğu nokta da bu oldu malesef.Keşke erkek karakterlerin ağzından bölümler okumasaydık dedim kitap boyunca.Çünkü onların bildiklerini hemen bilmemiz kitabın barındırabileceği gizemi hemen yok etti  ve biz okurken her şeyi bilir bir durumda okuduk.Tek istediğim biraz daha gizem barındırması ve erkek karakterlerin kimliği açığa çıktığında Lia gibi bizimde şaşkınlık içinde olmamızdı.Yine de kitap benden biraz daha genç okuyuculara hitap etse bile başta dediğim gibi bir nostalji havasında okuduğum için sevdiğim bir kitap oldu. :)

12 yorum:

Kayrayşe dedi ki...

Yüreğine sağlık 👌👏👏👍

kitalaratlasi dedi ki...

Merhaba, bloğunuz çok keyifli :) Gezi yazıları ilginizi çekiyorsa bloğuma da beklerim..

https://cekoslovakyalilar.blogspot.cz/

Aleyna Can dedi ki...

Merhaba! Benim bir çevre blogum var ve bu blogta çevre hakkında her türlü bilgiyi paylaşıyorum. Siz de destek amaçlı sitemizi izleyerek bize destek olur musunuz? Link: https://aleynacan05.blogspot.com/

Miss B. dedi ki...

Hemen kitabı listeme dahil ediyorum :)

Sevgilerimle,
B.

www.benirva.blogspot.com.tr

Opencart Temaları dedi ki...

Bizler sizlerin bloglarını okuyoruz lütfen siz de bize destek olur musunuz ? https://www.opencartopencart.com/

EĞİTİM PINARI dedi ki...

Tanıtım için teşekkürler. Bu kitap daha ziyade bayanlara hitap ediyor gibi

Chakra Series dedi ki...

Listeme ekledim. En kısa süre de alıp okuyacağım :)

Ezel Ayaz dedi ki...

evden eve nakliyat
evden eve nakliyat
asansör kiralama

Buzlar Kraliçesi dedi ki...

Kitap gayet hoş duruyor.Teşekkürler paylaşım için.Bu arada bloğunu yeni keşfettim ve çok da hoşuma gitti benim bloğuma da beklerim:)

Dear Monarosa dedi ki...

Kitap tanıtımlarını çok seviyorum. Blogunuzu yeni keşfetttim yeni paylaşımınızı bekliyor olucam. Yazınız için teşekkürler :)

evden eve nakliyat dedi ki...

evden eve nakliyat hizmetleri https://www.hekimogluevdenevenakliye.com

eşya depolama fiyatları dedi ki...

eşya depolama
eşya depolama fiyatları


sarıyer eşya depolama
beşiktaş eşya depolama
üsküdar eşya depolama
beykoz eşya depolama
maltepe eşya depolama
ataşehir eşya depolama
şişli eşya depolama
pendik eşya depolama



bakırköy eşya depolama
levent eşya depolama
sarıyer eşya depolama
erenköy eşya depolama
bostancı eşya depolama
suadiye eşya depolama
sarıyer eşya depolama



çatalca eşya depolama
esenler eşya depolama
fatih eşya depolama
kağıthane eşya depolama
küçükçekmece eşya depolama
başakşehir eşya depolama
sultanbeyli eşya depolama
sancaktepe eşya depolama