27 Ocak 2015 Salı

Okudum :)



Tatlı Şeytan-Wendy Higgins

Dedim madem o kadar uzak kaldım ardarda biraz yorum gireyim. :)
Bu kitabı kitapyurdunun 2 tl kampanyasından aldım.Bayılıyorum o kampanyaya ama bazen yetişemiyorum öyle olunca sinir bozuyor çünkü bu indirim ilk 100 kitapta falan geçerli oluyor.
Her neyse kitaba gelelim biz. :D Ya ben bu kitabı umduğumdan çok sevdim.Açıkçası kampanyada görmeseydim alacağımı pek sanmıyordum.Ama iyi ki almışım çünkü çok sevdim ve yanlış hatırlamıyorsam bir günde falan bitirdim.Elinize aldığınız an akıp gidiyor zaten,aksiyonu falan bol bir kitap.Tabi birde karakterler var.Ben bu sefer kız karaktere gıcık olmadım.Bence Anna çok tatlı bir karakterdi ve ben onu okumayı sevdim açıkçası.Şimdi sıkı durun! Çünkü Kaiden Rowe'a geldi sıra.O nasıl bir insandır ya.Gerçekten okurken Kaiden diye ortalarda dolanasım geldi ama yapmadım niye çünkü artık üniversitedeyim yani biraz büyüyeyim dimi ama? :D Yan karakterlerde güzeldi bence ama onları biraz daha okumak isterim umarın ikinci kitapta daha çok olurlar.Bu arada kitaptaki o şeytan olayını çok sevdim.Çok orjinaldi bence.Söylenecek çok şey yok bence okuyun akıcı güzel bir fantastik kitap.Ayrıca Go!Kitap'ın harika kapakları ve mıknatıs olayı var.Fiyatı da gayet uygun diğer yayınevlerine göre.Ben seviyorum. :)

Bu şarkıyı yakıştırıyorum kitaba alkol olayı yüzünden ;)

1 yorum:

entelkitap dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından kaldırıldı.