9 Eylül 2014 Salı

Okudum :)


Sen Benim Diğer Yarımsın-Holly Bourne

Önceki yorumumu tekrar okuyunca bu yorumu biraz daha çeki düzen vererek yazmak istedim.Çok sevdiğim kitapları yorumlarken bayağı saçmalıyormuşum bunu farkettim.Bu kitabı da çok seviyorum o yüzden derin bir nefes alıp kafamı toplamam gerek :)
Bu kitabı çok güzel bir indirimde görünce almaya karar vermiştim.Öyle ki almayı hiç düşünmüyordum hatta aldıktan sonra bile acaba almasamıydım diye içim içimi yedi.Çünkü Lys'ye bir ay falan kalmıştı.Tüm bu endişeler kitap elime ulaştığı an uçup gitti.Kapağa hayran kalmıştım ve kitabı seveceğimi o an anladım.İlk görüşte aşk bizimkisi.. :)
İlk sayfalar biraz hayal kırıklığıydı çünkü klişelerle dolu olan bir kitapta klişelerden nefret eden bir kızdı başkarakterimiz.Çok tuhaf bir cümle kabul ediyorum.Aslında klişeler derken bizim klişe sandığımız şeylerdi bunlar.Yani kitabı en başta çok hafife almıştım.Sonra kitap bize aslında sıradan olmadığının sinyallerini vermeye başladığında şaşkınlıkla okumaya devam ettim.Poppy ve Noah'ın hikayesi aslında bir aşk hikayesi değil.Yani tamam öyle ama işin içinde fantastik ögeler var.Kitaba başlarken hatta satın alırken bile içinde fantastik olacağını bilmiyordum.Hele ki konuyu tamamen etkileyen kitabın sonunu değiştiren bir şeyleri asla beklemiyordum.Sadece sıradan bir aşk hikayesi sanmıştım ama kitap beni mahvetti.Yine!
Aslında biraz Noah'tan bahsetmek isterdim cidden.Ah ama ya bu yazarlar bizden ne istiyorlar bilmiyorum.Noah bir rock grubunda çalıyor ve Poppy onun bir konserine gittiğinde tanışıyorlar.İlk karşılaşmaları çok güzeldi gerçekten içimden oh iyi oldu demiştim ama tabi o zamanlar Noah'ı tanımıyordum :(
Poppy ve Noah'ın hikayesine katılan fantastik ögeler imkansız bir şekilde hikayeyi daha akla yatkın yapmış.Nasıl yani diye sormayın söyleyemem.Gerçekten okumanızı istediğim bir kitap bu.Şimdi buraya ne yazsam spoiler olacak ya of o yüzden sadece hüzünlü bir aşk hikayesi demek istiyorum bu kitap için.Okuduktan sonra kendinize gelemeyeceğiniz bir kitap.Kafanızda 'acaba?' sorularını oluşturacak bir kitap.Kısacası bir film tadında ve eylül ayının hüzünlü haline tamı tamına yakışacak bir kitap.. Kitabı okuduktan sonra gelin beraber dertleşelim bak yine hatırladım sonunu :(:(

Hiç yorum yok: