6 Temmuz 2013 Cumartesi

Okudum:) Dex Şöleni


GÖLGELER/ILSA J. BICK
Küller serisini çok seviyorum,çok gerçekçi.İlk kitapta ne kadar heyecanlandığımı hatırlıyorumda şimdi.Tam hoca quiz kağıtlarını dağıtırken son sayfalardaydım.Kağıt dağıtıldı ama umrumda bile değildi o kadar heyecanlıydı son sayfalar.Zar zor kitabı kapatıp tenefüsü beklemiştim mecburen.Arkadaşlarımda benimle dalga geçerler hep.Okulda kitap okurken heyecanlı yerlerde saçma sapan şeyler yaparım çünkü.Yanımda kim oturuyorsa olayı en baştan anlatır zorla en heyecanlı yeri okuturum,yanımdakini sarsarım vs.. Örnekler çoğaltılabilir :) Külleri okurken bu haldeydim.Gölgeleri okurken ise gerim gerim gerildim.Kim öldü kim kaldı.Alex'in bölümü kaç sayfa sonra,Tom'a ne oldu,Ellie nerde?....İlk kitabı okuyalı 1,5 yıl oldu.Umarım 3. kitabı çok bekletmez dex çünkü kitabın sonu öyle fena bitti ki...:( Ayrıca kitabı 1 günde bitirdiğimi gururla söylemek isterim.Son sayfalarda artık gözlerim kapanıyordu ve başım ağrımaya başlamıştı :)Siz siz olun böyle yapmayın en korkulu rüyam gözlerimi bozmak çünkü Allah korusun..Kitaptan çok bahsedemiyorum çünkü ne söylesem spoiler olacak tek söyleyebileceğim şey,daha önce hiçbir kitapta zombilere bu kadar yakın olmadığımdır.Benim gibi zombileri ve distopyaları seviyorsanız okuyun derim:) Son olarak belirtmek isterim ki sonuna kadar Team Chris :)
Kitap Dostları Dex Şöleni yapıyor haberiniz olsun dedim.:):)

Hiç yorum yok: