4 Şubat 2012 Cumartesi

Okudum:)



CEP/STEPHEN KİNG
Evet King'e doyamadım ve sahaflar festivalinden aldığım bu kitabı elime geçirdim ve bir çırpıda bitirdim.Zombilere zaten ayrı bir ilgim vardım kendilerini çok severim:) ama bu kitaptakiler pek zombi sayılmaz.Kitap resmen beni etkisi altına aldı elimden bırakamadım.Konusu,kurgusu ustaca işlenmiş ve kitabın güzel yanlarından biri de ne olacağını tahmin edemiyorsunuz.(en azından ben tahmin edemedim.)Kitabın konusunu okuyup heh kesin bunlar zombilerden kaçacak filan en sonunda da bir şekilde tüm zombileri öldürüp dünyayı kurtaracaklar diyorsunuz.Ama o kadar basit değil.Okuyun kendiniz görün diyorum:)
Bu arada geçmiş kandilinizde mübarek olsun:)
İyi okumalar:)

ARKA KAPAK:

Günlük yaşamın vazgeçilmezi olan cep telefonları hayatımızı kolaylaştıran bir araç mı, yoksa kıyametin habercisi mi? Ekim ayının sıradan bir günüydü. Borsa 10.140 seviyesinde, uçaklarsa normal seferlerine devam ediyorlardı. Boston'da Boylston Caddesi'nde sevinçten adeta uçarcasına yürüyen Clayton Riddell içinse hayat çok daha mutlu ve umut vericiydi. İyi bir çizgi roman anlaşması yapmış, geleceğin umut dolu kapıları artık önünde açılmaya başlamıştı. Ancak, her şey bir anda olup bitti. Tahribatın nedeni, herkesin cep telefonlarından yayılan ve sonradan frekans adıyla anılacak olan fenomendi. Clay ve bu faciadan canını kurtaran birkaç kişi, kendilerini medeniyetin zifir karanlık çağında, etraflarını saran kaos ve inanılmaz bir katliamın içinde bulurlar. Frekans yüzünden insanlar akıldan yoksun bir sürüye dönüşürler. Ve onlar için evrim başlar...

Hiç yorum yok: