20 Kasım 2011 Pazar

30. TÜYAP KİTAP FUARI

Bugün Tüyap kitap fuarına gittim.Son gün olduğu için bütün kitaplar daha da bi ucuzlamıştı.Tabi insanın önünde o kadar çok kitap olunca ne yapacağını şaşırıyor.Heyecanla ve kalabalık olmadan biraz da hızlı bir tempoyla listemdeki yayınevlerini dolaştım.Beni heyecanlandıran sadece kitaplar değildi yayınevlerinin standları birbirinden güzel dekore edilmişti.En çok beğendiğim standlar:Doğan egmont,dex ve artemisti.Aldığım kitapların fotoğraflarını yarın ekleyeceğim.Tam 14 tane kitap aldım :) tabi bunların yanında bir sürü kitap aralığınında sahibi oldum.Kitaplar kadar ayraçlarda benim için çok önemli o yüzden çok mutluyum.Tüyapla ilgili tek sorunum çok uzak olması ama ne olursa olsun yinede değerdi.Aslında tüyaptaki kalabalığı görmek beni mutlu etti umarım biran önce kitap okuma oranımızı arttırırız.Herkesin okumaya ihtiyacı var ve insanlara bunun öğretilmesi gerek.
Aldığım kitaplardan yarın bahsedeceğim hepsi birbirinden güzel...

Hiç yorum yok: