18 Ekim 2011 Salı

Alıntılar..

Kansere yakalanan ya da kanseri yenen insanların en etkili ilacından,umuttan bahsediyorum.Bizler onunla yaşar,onunla nefes alırız.Ömründeki günlerin herbirini en iyi şekilde yaşamayı öğrenen benim gibi insanlar için bağımlılık yarattığını biliriz.                                      
                                           Küçük Mucizeler Dükkanı/sf:16


Hayatlarımızın birbirine örüldüğü bu dünyada örgü örmek,bana hayatımı zenginleştiren kadınlarla bağ kurma fırsatını tanıyor.
                         Küçük Mucizeler Dükkanı/sf:86


Kanserle iki sefer mücadele ettikten sonra hayatın mükemmel olmasını beklememek gerektiğini öğrendim.Mutluluğun beni bulmasını beklemektense ben onu bulmaya çalışmalıydım.
                          Küçük Mucizeler Dükkanı/sf:252


Bana göre her yumak yerine getirilmeyi bekleyen bir sözün parçasıydı.O iplerle bir şeyler yapmak ya da boş sayfalara bir şeyler yazmak bizim elimizdeydi.Beni en çok heyecanlandıran şey de bir şeyleri ortaya çıkarabilme ihtimalinin yarattığı histi.
                           Küçük Mucizeler Dükkanı/sf:410

Hiç yorum yok: