26 Ağustos 2012 Pazar

Okudum:)


Okudum hem de ne okudum:) Aman nazar değmesin.Gerçi bloga yazmamamdan dolayı birikti o ayrı mesele:)Şu yukarıda görmüş olduğunuz kitapları okudum ama sadece 1 tanesini sevdim:( Bu aralar güzel kitaplara denk gelemiyorum..

İlk kitap simyacı.Duymayanın olduğunu hiç sanmıyorum herkes bilir simyacıyı..1yıldır bekliyordu kitaplığımda bende okuyayım şunu bir nasılmış diye başladım.Yazlnız herkes gibi sevemedim bu kitabı neden bilmiyorum.Kitabın o kadar mecazi bir anlatımı varki sürekli acaba burda ne demek istemiş diye düşünmek zorunda kalıyor insan.Birde bir müslümanın bu kitabı okuduğunda zaten bildiği şeyleri okuyacağını düşünüyorum.Çünkü eğer kitabı yanlış anlamadıysam bir nevi hayatın anlamını bulma kitaptaki geçişiyle kutsal menkıbesini yerine getirme olayı var.Yazarken bile kafam karıştı yorumlayamıyorum kitabı valla:( Neyse diyorum ki sevgili kitap kurtları herkes farklı anlar bu kitabı ona göre okuyun benim yorumum saçma gelebilir ama bu kitap böyle bir kitap okuyanlar bilirler okumayanlarda okusun artık ayıp sayılıyor bu kitabı okumamak:):)
Kitapta çok altı çizilesi cümle var benim en sevdiğim cümle:İnsan sevince,diye düşündü,nesneler daha çok anlam kazanıyor...Yoruma bakıp kitaba önyargıyla yaklaşmayın dediğim gibi herkeste farklı etki bırakıyor..:)

Sırada 2. kitabımız var bu kitabıda büyük çoğunluk duymuştur.Kitapta amnezi hastası bir kadın var ne zaman uyusa o gün olanları unutuyor.Sonra günlük tutmaya başlıyor ve olaylar böyle gelişiyor.Kitap ilginçti ama son sayfalara kadar pek bir şey ummayın derim ben.Çokta ahım şahım bir kitap değildi...

Vee işte geldik bu 3 kitap arasında en beğendiğim kitaba.Öncelikle kitabı okurken neler hissettiğimi anlatacağım.O kadar gerildimki karanlıkta uyuyamayıp birde sabah güneş doğana kadar bekledim.3 gün boyunca sabah ezanı okununca ohh çok şükür diyordum içimden o kadar korktum yani gerisini siz düşünün..Bu kitabı okumak korku filmi izlemekten daha korkutucu.kitabı yıllar önce annem okumuş o da korkudan uyuyamamıştı.Kitabın konusuna gelirsek Torrence ailesi bir otelde işe başlıyor bu otelde dağın başında kar yağınca falan ulaşılamıyo aylarca.Gelde bu yerden korkma neyse sonra garip olaylar başlıyor.Ölüler hortluyor vs.Çok çok tırstım korkmak için birebir gerçekten çok güzel bir kitap su gibi akıyor:)
Bu arada kitabın filmi de var ama ben yarısını izleyip bıraktım çok saçmaydı ve kitaba hiç uymuyordu..:(
Hepinize iyi okumalar:)

2 yorum:

MehtapveKitap (Asabi Bakire) dedi ki...

Sadece uyuyana kadar'ı okumadım bu üçlüden.O şeker horlayan oyuncağın aynısından bende de var:D
KEyifli okumalar...

not: şu kelime doğrulama olmasa yorum yazmak ne zevkli olurdu:D

zehraツ dedi ki...

nasıl kaldırılıyor hiç bilmiyorum eğer öğrenirsem hemen kaldıracağım söz:) teşekkür ederim sanada keyifli okumalar:)