8 Ağustos 2012 Çarşamba

Okudum:)

     

                                                 ÜRPERTİ/MAGGİE STİEFVATER

Ürpertinin methini çoook duymuştum.Bir okuyayım bari geri kalmayayım diye düşündüm.Açıkçası hiç okumasamda olurmuş.Kitap çok basit.Okurken ne heyecanlandım ne de karakterlerin aşkını doğru düzgün hissedebildim.Size tavsiyem gençlik romanı alırken ince eleyip sık dokuyun.Bu yıl okuduğum kitaplar yüzünden bu dersi çok iyi aldığımı düşünüyor ve bir daha bu hataya düşmemeyi umut ediyorum.Okunacak çok daha güzel kitaplar var...(Ürpertiyi sevenler bana kızmasın herkesin zevki farklıdır:)
Ramazanınız mübarek olsun hepinizin güzel geçiyordur umarım:)
Hepinize iyi okumalar:):)

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Ürperti'yi tanıtım yazısından etkilenerek listeme almıştım. Yorumunuzu dikkate alarak tercihimi tekrar gözden geçirmeliyim herhalde :)

MehtapveKitap (Asabi Bakire) dedi ki...

Ben de şimdi Bin Dokuz Yüz Seksen Dört'ü okuyorum:D Henüz işk 100 sayfasını okudum.KEyifli okumalar

zehraツ dedi ki...

bende yorumlardan etkilenerek almıştım:)

1984'e bende başladım ama ona bir türlü sıra gelmiyor diğer kitaplardan.Umarım biran önce bitiririm:)sanada keyifli okumalar:)