15 Ekim 2011 Cumartesi

 
 
Kitapları bütün dünyada 140 milyondan fazla satan ve birçok dile çevrilen Debbie Macomber, yürek ısıtan romanlarıyla şimdi de Türkiye'de...
 
Arka Kapak:
"Artık o eski tasasız kız değilim. Yaşadığım her günün değerini biliyorum. Çünkü hayatın ne kadar değerli olduğunu öğrendim... hiçbir şeyi, özellikle de hayatı hafife almaz oldum. Artık hiçbir günümü boşa geçirmiyorum. Çektiğim acıların karşılıklarının olduğunu öğrendim..."
Hayatın içinden dört güçlü kadın...
Küçük mucizeler, büyük umutlar
Ve dostluğun iyileştirici gücüne dair sımsıcak bir hikâye...


Şimdi okuyorum bu kitabı.Kapağıyıla konusuyla insanın içini ısıtan bir kitap.Kolayca,keyifle okunan bir yapısı var.En çok Lydianın örgü sevgisini,örgü örmesini çok sevdim içimden hemen ip alıp örgü örmek geldi.Farklı insanların bambaşka nedenlerle bir araya gelip dostluk kurmaları çok güzeldi.Kitabı daha bitirmedim o yüzden kısa kesiyorum.Satın alırken tereddütle almıştım acaba kapağı güzel olup içi boş olan kitaplardan mı diye.Kitaptan bir şeyler alabileceğinizi düşünüyorum..Keyifli okumalar:)

Hiç yorum yok: