14 Kasım 2014 Cuma

Kitap Canavarları'nın 16.Blog Turu/İki Hayat Arasında-Jessica Shırvıngton/Yorum


İki Hayat Arasında-Jessica Shırvıngton

Kitabı az önce bitirdim.Çok fena bir haldeyim şu an.Bu kitabın beni bu kadar dağıtabileceğini kırk yıl düşünsem akıl edemezdim.Of cümleleri nasıl toparlayabileceğim hakkında hiçbir fikrim yok.O nasıl bir sondu ya nefes alamadım okurken ve Ethan...Sen nasıl bir karaktersin? Sen nasıl bir yazarsın ve böyle bir karakter yazmışsın Jessica? Bak hala içim acıyor ya ben bu kitabı fantastik okuyacağım diye elime almıştım bu kadar hüzünlü bir şeyle karşılaşacağımı hiç düşünmemiştim.Sabine sen ne kadar güçlü bir kızsın ya.Her iki hayatını da nasıl ustaca yönetiyorsun.Gerçek bir hayat yaşamak için elinden gelen her şeyi yapıyorsun ve sonra Ethan geliyor.Bütün planlarını altüst ediyor.Hayatlarının ikisi de sarpa sararken her şeyi düzeltmenin bir yolunu arıyorsun ve bir şekilde her şeyi yoluna koyuyorsun.Ya ben hayatımda çok az böyle bir kitap okudum.Şu an hala etkisindeyim ve uzun bir zaman böyle devam edeceğini tahmin edebiliyorum.Yazarın harika hayalgücü beni çok etkiledi.Yazdığı her karakter onların yaşadığı her olay o kadar orjinal ve kendine özgüydü ki burada anlatamam.Yazar karakteri her iki hayata da uyarlamış ve insanları o hayatlarına göre şekillendirmiş.Bu çok büyük bir yetenek çünkü biz aslında iki farklı Sabine okuyoruz kitap boyunca.Devamlı tek insan olmak isteyen bir tane hayat isteyen ama iki hayatta da farklı birer insan olan Sabine'i.Çok güzeldi ya ben buraya ne yazsam boş kalacak ne olur gidip okuyun ve okuduktan sonra bana yazın.Cidden bu kitabı konuşmaya çok ihtiyacım var.Böylesine harika bir kitabın değerini vermek istiyorum.İki Hayat Arasında'dan daha iyi bir ismi olamazdı bu kitabın..Ve yine Ethan'a dönmek istiyorum.Hiç böylesine düşünceli bir karakter okudum mu bilmiyorum.Konuştukları,yaşadıkları her şey çok güzeldi..Ben daha fazla yazmak istemiyorum bu kitabı okuyun lütfen!
Okurken de bu şarkıyı dinleyin bazı kısımları kitap için yazılmış gibi..
Yabancı yayınlarına bu harika kitap için sonsuz teşekkür..

a Rafflecopter giveaway

1 yorum:

Nagii dedi ki...

Kalp krizi geçirecektim kitabı okurken... resmen nefesim kesildi... kasımda okudum ama hala düşündükçe Ethaaaaannn diye bağırıyorum içten içe... böylesine büyük bir etki bırakacağını hiç düşünmemiştim ben de ama şimdi "bi benzer etkiyi bırakanı nerede bulurum" diye düşünmekteyim... sözün özü: bu kitap nefes kesiyor!!