18 Haziran 2014 Çarşamba

Kitap Canavarlarının 10.Blog Turu/Sonunda - Tom Ellen & Lucy Ivison/Yorum


Sonunda - Tom Ellen & Lucy Ivison
Bu kitabı okurken güzel bir romantik-komedi okuyacağımı sanmıştım.Sınav döneminde biraz güleceğimi düşünüyordum ama ne yazık ki kitap beni büyük bir hayal kırıklığına uğrattı.Sam ve Hannah'ın ağzından okuyoruz kitabı ama her iki kısımda o kadar benzer ki.Bir erkekle bir kızın ve onların arkadaşlarının devamlı aynı sohbetleri etmeleri,aynı dönemlerde farklı insanlardan hoşlanmaları hep aynıydı.Kitabı iki yazarın yazmış olduğuna inanmadım bir ara.Keşke farklı karakterler yaratabilselerdi iki başkarakterimizde aynı düşünceleri olan aynı yazarın kaleminden çıktığı belli olan tipler.Sam'i yine biraz sevebildim ama Hannah...Kafamı duvarlara vurma isteği uyandırdı bende bütün kitap boyunca.Stella kadar başına taş düşsün senin.Kıza bir tavır alamadı gitti.Bu arada Stella dediğim insan Hannah'ın en yakın(!) arkadaşı.Her türlü pisliği yapıyor bizim kız da olsun o benim en yakın arkadaşım deyip affediyor.İşte kitapta en çok sinir olduğum yerler bu kısımlardı.(Sakın az olduğunu da düşünmeyin) Çok sövdüm bu kitaba ancak gerçekten komik ve eğlenceli bir kitap olabilecekken bu potansiyelini mahvetttiğini düşünüyorum.Sevdiğim kısımlar sadece Hannah'la Sam'in ilk karşılaşmaları ve Hannah'ın Pax'in kuzeniyle (Adını unuttum) olan arkadaşlığıydı.Siz en iyisi gidin başka canavarların yorumlarını okuyun çünkü sanırım bir iki canavar bu kitabı sevmişti :)

Face sayfamız : Kitap Canavarlari


Katkılarından dolayı teşekkür ederiz :)

Hiç yorum yok: