7 Şubat 2014 Cuma

Kitap Canavarlarının 6.Blog Turu-Mabet/Sarah Fine/Yorum


Mabet-Sarah Fine

Kitabı ilk elime aldığımda beklentim düşüktü.Hatta okumaya başladığımda ilk sayfalarda bu kitap nasıl bitecek diye düşünüyordum.Sonra daha kitabın ilk sayfalarında başkarakterlerden biri olan Nadia öldü. Lela'nın en yakın arkadaşı.Bundan sonra daha ne olabilir ki deyip günlerce kitaba elimi sürmedim.Tur takvimi belli olunca artık bitmesi gerek bu kitabın dedim.Ve sonra kitabı bu kadar beklettiğime pişman oldum.Kitap ilk bölümden sonra müthiş bir aksiyona sahip oluyor.Saatlerce elimden bırakamadım.Beklentilerimi bütünüyle aşan ve beni kitabın başında yaptığım yorumlardan dolayı utandıran bir kitap oldu.Açıkçası Malachi -esas oğlan:)- olaya dahil olunca hikaye apayrı bir yön kazanıyor.Yalnız her ne kadar Lela'nın güçlü karakterini sevsemde Malachi'yi bıraktığı zor durumlar epey sinirimi bozdu.Birde Nadia için o kadar çok çırpındıktan sonra Nadia'nın o halleri insana saç baş yoldurtacak cinstendi.Yine de Malachi karakteri tüm sinir bozucu olayları örtmeye yetecek cinsten bir karakter:) Okuduğuma çok mutlu olduğum bir karakter..
Hikaye bütün karakterler öldükten sonra başlıyor.İşin en ilginç yanı bu oldu benim için.Açıkçası kitabın Nadia'nın ölümüyle falan biteceğini sanıyordum ama daha en başında ölünce küçük çaplı bir şok yaşadığımı söylemem lazım :) 































Bu tamda Lela ve Malachi'yi özetleyen bir alıntı:)
Kitabı gerçekten sevdim hepinize tavsiye edebilirim..Herkese mutlu haftasonları:):)

Hiç yorum yok: