10 Şubat 2013 Pazar

Okudum,İzledim:)


Ah ah diyorum sadece.Neden mi? Kitabı okuduktan sonra filmi izleyin beni anlayacaksınız.Yıllar önce filmini izlemiş ve hayran kalmıştım.Geçen gün arkadaşımla kütüphaneye kaydolduk ve bende yıldız tozunu görünce okumaya karar verdim.İyi ki de okumuşum.Kitap o kadar güzel ki 1 günde bitirdim.Neil Gaiman öylesine büyüleyici bir hayal gücüne sahip ki anlatamam.Okurken çok kıskandım açıkçası.
Kitabın konusuna da biraz değinmek istiyorum: Stormhold adlı perili bir ülke var ve birde bu ülkeyi bizim dünyamızdan ayıran duvar kasabası var.Başkarakterimiz Tristan (ki filmde ona aşık oldum:) burada yaşıyor.Sonra bir yıldız kayıyor ve Tristan aşık olduğu Victoria'ya bu yıldızı getirmeyi teklif ediyor.Tristan ezik biri ve kızda havalı tiplerden ondan evlilik sözünü sadece bu şekilde alabiliyor zavallım.Tabi kızda inanmıyor yıldızı getireceğine dalga geçmek için tamam diyor.Zaten kim inanır ki?? İşte hikayemiz Tristan'ın yıldızı aramaya başlamasıyla devam ediyor sonrasını da anlatmayayım:) Ki yıldızda hiç beklediği gibi bir şey çıkmıyor:) Hani bazı kitaplar için okuyun güzel diyorum işte bu kitabı kesinlikle okumalısınız.Ama kitabı okuduktan sonra filmi de izlemelisiniz.Filmi de kitabı kadar güzel diyebileceğim nadir kitaplardan.Birbirini tamamlıyorlar ve film çok keyifli öyle ki kahkahalarla güldüm çoğu yerinde hele Robert De Niro'nun bir sahnesi var ki (izleyenler bilir) 100 kez izlesem yine gülerim:)
Filmin fragmanı:




birde filmin sonunda çalan şarkı ben çok sevdim:





Hepinize iyi haftalar diliyorum :)

Hiç yorum yok: