16 Aralık 2012 Pazar

Okudum






















Şimdi bu kitabı kaç paraya aldığımı söylesem hepiniz kıskanacaksınız o yüzden söyleyeceğim :) Sahaflar festivalinden 5tl'ye alındı kendileri :) Kitabı görünce öyle mutlu olmuştum ki anlatamam...
Neyse kitaba gelirsek kitap tek kelimeyle harika.Çok güzel ve çok duygusal.Okurken Juliette'ye öyle üzüldüm ki anlatamam.Başına gelen o kadar şey birde aylarca dört duvar arasında kalması çok kötüydü.Kitabın ilerleyen kısımlarında başka şeyler de geliyor başına zaten...
YA türünde kitapların baş karakterleri kızsa pek sevilmez.Ama ben Juliette'yi çok sevdim diğer karakterlere pek benzemiyordu hele Adam'a olan aşkı ve yazarın bunu dile getiriş şekli ayrı bir güzeldi...
Kitapta birde olmazsa olmaz kötü çocuğumuz Warner var.İyi ki var çünkü o karakteri asıl çocuk Adamdan daha çok sevdim.Onun Juliette'ye olan aşkı ayrı bir güzeldi...
Umarım Dex bizi fazla bekletmez ve serinin diğer kitaplarını biran önce çevirir.




Bu kitabın orjinal kapağı :(:(

Hepinize iyi okumalar...




Hiç yorum yok: