12 Aralık 2011 Pazartesi

Almak İstediklerim..




YENİ BİR SERİ DOĞUYOR…
YENİ BİR FANTASTİK DÜNYA!
AÇLIK OYUNLARI, HARRY PORTTER SERİSİ OKURLARI, PRISON BREAK DİZİSİ HAYRANLARI INCARCERON’UN TUTKUNU OLACAKLAR

INCARCERON YAKINDA PEGASUS’DA…

BU HAPİSHANE CANLI!

Bir hapishane hayal edin: Öyle büyük ki içinde hücreler ve koridorlar, ormanlar, şehirler ve denizler var.

Bir Mahkum hayal edin: Belleği yok, Dışarı’dan geldiğine emin, oysa Hapishane yüzyıllardır kapalı ve şimdiye kadar oradan kaçabilen yalnızca tek bir kişi var.

Bir kız hayal edin: Bir malikhanede, zamanın yasaklandığı bir toplumda yaşıyor; bilgisayarlarla yönetilen bir 17. yüzyıl dünyasına kapatılmış, istemediği bir evliliğe mahkum, hem korktuğu hem de gerçekleşmesini arzuladığı bir suikast komplosuna karışmı.

Biri içeride, diğeri dışarıda… Ama ikisi de tutsak.

Incarceron’u hayal edin.

Hem ürkütücü hem çok çekici ve bağımlılık yaratacak yeni bir serinin başlangıcı.

INCARCERON – CATHERINE FİSHER
NEW YORK TIMES BESTSELLER

Bu yazıdan sonra kim merak etmez ki bu seriyi??!



Arka Kapak


"Beklenmedik bir anda, bir kitapla yaşadığın şaşırtıcı buluşma. Kütüphanede, rafta, çalışma masasında öylece durmakta, seni beklediğini bilmeden; zaten sen de farkında değilsin yaşanacakların. Karşılaşıyorsunuz. O senden daha cesur, sınırları yok. Sonrası kendiliğinden geliyor. Mutlusunuz. Hepsi bu."

Öyküler. Kısa öyküler. Çok kısa öyküler.

Yekta Kopan, edebiyatın en değerli parçası kısa öyküyü titizlikle işliyor. İnsanı derinden kavrayan yalın anlatımıyla hayatın tüm karmaşasını içinde taşıyan çekirdek zamanların resmini yapıyor. Cümleler, sözcükler hatta harfler, bu kitapta birer notaya dönüşüyor ve hayatın gizli ahengini sezdiriyor. Kediler Güzel Uyanır usta işi bir kitap.

Yazar:Yekta Kopan

Sayfa Sayısı: 128
Dili: Türkçe
Yayınevi: Can Yayınlar


Birçok blogda gördüm bu kitabı ve merak etmeye başladım.Kapağı ve konusu özellikle adı beni çok çekti.Hemen almam ve okumam lazım ikisinide:)

4 yorum:

Unknown dedi ki...

İki kitapta çok ilgi çekici görünüyor ama ilk kitabı alırsak Pegasus yayınları bizi süründüreceği için alamayacağım :(

Aslında bu çoğu yayınevinin yaptığı birşey. Seri çok ilgi görmesine rağmen kitabın çıkış tarihlerini erteleyip dururlar.

bidolukitap dedi ki...

evet malesef böyle bir sorun var kitaplar hem pahalı hemde çıkış tarihleri ertelenen sürüyle kitap var.örneğin ilk kitabını okuduğumdan beri 4 Numara Benim serisinin ikinci kitabını bekliyorum hala çıkmadı:(

Adsız dedi ki...

bu kitapların ismini duymamıştım hiç lisede kitap değiş tokuşu yapıp yeni kitaplardan daha bi haberdar oluyodum.çok merak ettim birinci kitabı açlık oyunlarını çok severek okumuştum kimbilir belki bi gün okumak nasip olur umarım öyle olur fiyatlar cep yakıyo :)

bidolukitap dedi ki...

evet özellikle pegasus yayınlarını çok pahalı buluyorum ben..