11 Ağustos 2016 Perşembe

Kitap Canavarları Blog Tur/ Güzelleştiğim O Yaz-Jenny Han/ Kitap Yorumu


Güzelleştiğim O Yaz-Jenny Han

Aslında bu kitap hakkında ne hissettiğimi tam bilmiyorum.Akıcıydı, okuması güzeldi ama beklentilerimi pek karşıladığı söylenemez.Yine de yazarın son sayfalarda verdiği duygu yoğunluğu beni şaşırttı o yüzden ne hissedeceğime karar veremiyorum.Birde bu kitap benim için çok özel bir zamanda elime geçti o yüzden de farklı anlamları var.Yani duygularım çok karmaşık bu kitap hakkında.Ben klişe bir yaz aşkı kitabı okuyacağımı sanırken yazar karşıma bambaşka bir şeyle çıktı.Tam heh şimdi şöyle olacak diye düşünürken yine bambaşka bir şey oldu.Ama şunu söylemem gerek ki bu bir aşk kitabı değil o hevesle başlamayın kitaba.Bu bir kızın kendini bulma hikayesi ama tamamlanamamış bir hikaye çünkü bu kitap serinin ilk kitabı.Okurken bu da sinirimi bozan bir unsur oldu açıkçası.Hayır zaten kitap kısacık hemen bitiyor neden devamını getirmedin sanki.İkinci kitabı okumayı pek istemiyorum açıkçası çünkü baş karakter olan kız sinirimi çok bozdu.Tamam ergenlik çağındasın, yalnızsın ama etrafında o kadar güzel insan var biraz mutlu olmayı dene.Bir kere Susannah diye bir karakter var orda.Kitapta en sevdiğim insan oydu benim.Her zaman her şeyin iyi yönünü gören sana kızı gibi davranan ve iki tane harika oğlu olan bir insan ki baş karakter bunlardan birine aşık.Yani kız daha ne istiyor ben pek anlamadım açıkçası.Belly olmasa bu kitap daha güzel olurdu zannımca.Yani yazın okuyacak çerezlik bir kitap arıyorsanız okuyabilirsiniz ama çok beklentiniz olmasın yazar güzelim karakterleri harcamış. 

Hiç yorum yok: