27 Mayıs 2015 Çarşamba

Kitap Canavarları 21.Blog Turu-Benim Uzak Yıldızım/Amie Kaufman & Meagan Spooner-Yorum


Benim Uzak Yıldızım/Amie Kaufman & Meagan Spooner

Herkes gibi bende bu kitabı Go!Kitap duyurduğundan beri merakla bekliyordum.Kapağı ve uzayda geçiyor olması beni zaten en başından kendine aşık etmişti.Sonunda okudum ve çok sevdim.
Kitap İkarus isimli uzay gemisinde başlıyor.Karakterlerimiz Lilac; galaksinin en zengin adamının kızı ve Tarver;savaş kahramanı. Bütün kitap boyunca Tarver ve Lilac'ın hayatta kalma mücadelelerini ve birbirlerini tanımalarını okuyoruz.Başlarda sakin başlasa da devam ettikçe hız kazanan ve okuyucuyu sürükleyen bir roman.Bambaşka gezegenler ve çok farklı hayatlar yazılmış bu kitapta okudukça şaşırıyorsunuz.Kitapta ayrıca bazı hoşuma gitmeyen yerler oldu.Hepsini kitabı çok sevdiğim için göz ardı ettim ama sonunu bir türlü sevemedim.O kadar güzel bir kitabın sonu böyle olmamalıydı bence.Çok havada kalan ve bitmeyen bir hikayeyle bıraktı bizi yazar.Kitap bittiğinde bu kadar mı yani? diye sordum hep.Serinin ikinci kitabı var evet ama başka karakterlerin ağzından ve anladığım kadarıyla Lilac ve Tarver ile alakalı hiçbir şey yok.Nasıl!? Yani böyle bırakılır mı? Lilac'ın babası hakkında bir sürü soru işareti var benim kafamda ve o malum fısıltılar hakkında.Ayrıca kitapta bir olay var ki hiç tahmin edemeyeceğim bir şeydi.Yazarların bunu açıklığa kavuşturup beni rahatlatmalarını bekledim ama onu da yapmadılar.Şimdi sanki kitap kötüymüş gibi gözüküyor ama kesinikle değil.Okuduğum en ilginç kitaplardan.Düşünün bir gezegende yalnız kalmış iki insan ve birbirlerinden nefret ediyorlar.Kesinlikle orjinal bir konu ve yazarların hayalgücüne hayran kaldım ama işte malesef bir ama var.Bu kitap böyle bir son haketmiyordu.Hadi böyle bir son yazdın o zaman ikinci kitapta Lilac ve Tarver ile ilgili olmalıydı.Yine de okumanızı tavsiye ederim.Sırf ikilinin arasındaki ilişki için bile okunur. :)


a Rafflecopter giveaway

Hiç yorum yok: