2 Aralık 2014 Salı

Kitap Canavarları'nın 18.Blog Turu-Pabucumun Ajanı 1-Asude/Yorum



Pabucumun Ajanı 1-Asude

Asude'nin okuduğum ilk kitabı Dikkat! Aşk Çıkabilir idi.Kitap güzeldi sevmiştim,boş zamanlarda okunur diye düşünüyordum.Ama Pabucumun Ajanı'nı okuduğum anda bu kitapla ilgili fikirlerimin çok farklı olacağını hissettim.O nasıl eğlenceli bir anlatım tarzıdır ya kimi yerlerde gülmekten öldüm.Deniz karakteri çok sevimli ve kesinlikle deli bir karakter.Normalde kadnı karakterleri sevmek biraz zordur ama bu kitapta Deniz'i yaptığı bütün saçmalıklarla kabul ediyorsunuz.Olayların gelişme süreci olsun,Tuna ile aralarındaki ilişki olsun hepsi çok güzel planlanmış ve yazılmış.Öncelikle birbirlerinden deli gibi nefret ettiklerini de yansıtmayı başarmış yazarımız :) Okurken çok eğlendim gerçekten hele ki Yasemin ile Deniz'in ev sohbetleri beni benden aldı.Beraber televizyon izlerkenki hallerine çok güldüm.Moraliniz bozuksa ve neşelenmek istiyorsanız bu kitabı okuyun.Gerçekten samimi bir şekilde söylüyorum.Tuna Üstüner'e pek değinmedim bile.Olağanüstü bir karakter Deniz'in onu betimlemesine Uranüslü demesine falan bayılıyorum.Birde Neptünlü Mert var :D Mert'e ilk kez Neptünlü dediğinde kahkaha atmıştım.Kısacası bayıldım ve bayıldım.Bu seriye bir şans verin ;)



a Rafflecopter giveaway