23 Temmuz 2012 Pazartesi

Okudum:)



Biliyorum...biliyorum...bu kitap nerden çıktı şimdi? Aylardır merak ede ede bir hal olmuştum bu kitabı en sonunda çok okuyan bir arkadaşıma sordum.Var mıdır bu kitap sende diye.O da kendisinde olduğunu ve çok beğendiğini söyledi.Bende hiç durur muyum bana ödünç versene diye kafasının etini yedim.:) En sonunda kitap elime geçince başladım okumaya,hemen bitiverdi.:) Kitap güzel,sade bir dille yazılmış.Kurguyu da beğendim öyle saçma gelen bir yeri olmadı.2. kitabı merak ediyorum şu sıralar...Kitap okunsa da olur okunmasa da sizin de benim gibi çok okuyan bir arkadaşınız varsa ondan ödünç alın derim ben.Kitapları da paylaşmak lazım değil mi??:) Kısacası çerez olarak nitelendirdiğim bir kitap ama ben sevdim..:)Bu arada keşke her kitap böyle ciltli olsa okurken içim gitti valla..:(

Hepinizin Ramazanı mübarek olsun..:)

Hiç yorum yok: