7 Haziran 2012 Perşembe

Okudum:)



Arka Kapak

George R. R. Martin'in muhteşem serisi, Kılıçların Fırtınası ile modern fantastik edebiyatın istisnai başyapıtlarından biri konumuna geliyor, imgesel kurgunun büyük eserleri arasındaki yerini sağlamlaştırıyor. 

İktidar mücadelesindeki beş savaşçıdan birinin ölmüş, bir diğerinin gözden düşmüş olmasına rağmen savaş tüm şiddetiyle sürmektedir. Yedi Krallık'ın zor durumdaki hükümdarı Joffrey, Demir Taht'ta oturmaya devam etmektedir. En amansız düşmanı Stannis, takip ettiği büyücü kadının kurbanı olmuş ve bozguna uğramıştır. Nehirova'daki Genç Robb, Kuzey'e hükmetmekte; Daenerys yaşayan son ejderhalarla beraber kana bulanmış bir kıtayı katetmektedir. Rakipler son hesaplaşma için harekete geçerken büyük bir yabanıl ordusu, efsanevi Ötekiler'le birlikte medeniyetin merkezine doğru ilerlemektedir. 
Diyarda sükûnet, Yedi Krallık'ın kılıçların fırtınası ile sarsılmasıyla mümkündür...

"Zengin bir hayal dünyasının ürünü… boyutuyla çağdaş fantastik edebiyatın ümit verici örneklerinden."
Publishers Weekly


Yazar:George R. R. Martin
Çevirmen:Sibel Alaş

Sayfa Sayısı: 600
Dili: Türkçe
Yayınevi: Epsilon Yayınları


YORUMUM
Kılıçların fırtınası bitti,dizinin 2. sezonu bitti,bende bittim...Seride ölen tüm karakterleri toplasam bu kitapta ölenler kadar etmez.Yahu nedir bu yazarın sorunu ya! Her bölümde biri ölüyordu neredeyse bir de ölenler önemsiz karakterler olsa tamam diyeceğim ama yok hiç ölmez diye garanti ettiklerim bile öldü:(:(
Bu kitap beni çok üzdü,sinirlendirdi.Okurken kitabı fırlatıp atasım geldi bu kadar da olmaz dedim ama gene dayanamadım okudum ve biliyorum 4. kitap bir çıksın ilk gidip alanlardan biri olacağım:):) Kitap bazen öyle yerlere geldi ki ağzımın bir süre açık kaldığı yerler oldu.Bir karakterin ölmesine üzülüp gidip anneme dert bile yandım o kadar yani:):) Kitap resmen mutsuzum mutsuzsun mutsuzuz havasında kimse mutlu değil neyse yazara sinirlenmeyi bırakıyorum ama bu fotoları sizle paylaşmak istedim. (fotoların hepsi facebook game of thrones türkiye sayfasından alıntıdır..)




































Hiç yorum yok: